Yaşım 19, ve vintage saatleri güzel bulduğum için aldım. Sadece sizin görüşünüzü merak ettim :)


Saatini çok beğendim :) sana çok yakışmış. Saat takmayan biriyim ama alsam ben de vintage isterim. Vintage gömlekler de çok güzel oluyor. Güle güle kullan
Teşekkür ederim :)
O tür saatleri sevmiyorum ama sana güzel olmuş
Teşekkürler :) Ben 400 Tl saydım bu saate, sence ucuz mu duruyor ona rağmen
Yo gayet pahalı ve şık duruyor
Cevap
15Cevap
Gayet hoş duruyor gadası
Teşekkürler, peki fıyatı? Sence ucuz mu duruyor, 400 Tl saymıştım da
Anca zaten fiyatı
benim de vardı original Casio çok da severdim kolumdan düştü kayboldu. güzel saat yakışır
teşekkürler, hay aksi, yenisi alamaz mısın
Bayadır saat takmıyorum. belki düşüne bilirim
Yalan söylemenin gereği yok. Güzel değil malesef
Neden peki 🤔 ve başka önerdiğin saatlerini linkini yollar mısın :)
Ergenlerin taktığı saat türleri bunlar. Emin olmamakla beraber kolundan anladığım kadarıyla balık etli birine benziyorsun
balık etli değilim, aksine zayıf-orta kilo diyelim, resimin kalitesinden dolayı kemiğim görünmüyor, ama hayatım hep: ayy ne kadar zayıfısın, babangil ekmek vermiyor gibisine geçti :)
Teşekkürler :)
😊😇 o kadar zayıf birisin yani? Kaç kilosun peki?
Rica ederim 😊
Vücüt ölçülerim 84/61/90, kilom 49, boy 1.63
birşey daha sorucam 😁 sence taktığım saat ucuz mu duruyor 🤔
Önce kilon için cevap vereyim boyuna göre çok zayıfsın. Evet saat çok ucuz duruyor. 30 veya 50 TL gibi bir fiyatta satılan saatlere benziyor. Bu arada kaç yaşındasın?
Yaşım 19, ya ciddi misin. 400 TL saydım ben bu saate kdkdksns
Yaşına göre normal bir saat. Ama daha olgun göstermesini istiyorsan seni link attığım saatlerden veya o tarz saatlerden birini seçebilirsin. Saatle olgunlukmu olur diye soracak olursan her erkeğin bakış açısına göre değişir bu. Benim bakış açımı söylemeye gerek yok sanırım söylenecek olanı söyledim zaten 😊. Yok daha neler 😊 özür dilerim ama dediğim gibi çok ucuz duruyor veya ben öyle gördüm diğer yorumlar da ne diyorlar saatin için?
Teşekkürler yorumun için :) Beğenenler var beğenmeyenler var. Ben vintage saat seviyorum, yani vintage olsun, ve fazla ucuz görünmesin. :) Tekrar teşekkürler, ve iyi günler
Rica ederim 😊 iyi günler gönlünce olsun herşey. İyi günler
Abla güzel değil dersem kırılır mısın? :(
Kırılmam :) Ama nesini güzel bulmuyorsun 😁
Abla bu böyle yaşlı erkek saati gibi :( Kızlar için daha ponçik saatler var yaa :(
Poncik'den yana ne anlıyorsun; link atsana :)
Abla ne bileyim yaşın daha 19 :( Böyle cıvıl cıvıl saatler taksana :( Genç işi olan :(
Dur bir ara bakıp atarım ben buraya abla :( Takipte kal bu konuyu :(
Taktığım saat mutlaka altın rengi olması lazım. Pek sevmiyorum cıvıl cıvıl renkler
Abla ben kendi zevkime göre bir kaç tane atarım yorumlarsın :(
olur tabii :) at bakalım
www.hepsiburada.com/michael-kors-mk5896-kadin-kol-saati-p-SAGSAMK5896
Bu benim daha hoşuma gitti :(
www.hepsiburada.com/emporio-armani-ar1926-kadin-kol-saati-p-HBV00000BERNT
Altın rengi isterim diyorsan da şunun gibi saatler :(
www.hepsiburada.com/burberry-bu9038-kadin-kol-saati-p-HBV0000063KO2
Tabii bunlar pahalı saatler :( Ama bu tipte olup ucuz olanları da bulabilirsin abla :( Bilmem sever misin :( Küçük bir araştırmayla bu 3 saati buldum :(
Teşekkürler :) Benimki çok mu ucuz görünüyor ya, 400 TL saydım
Bilmem :( Beğenmedin mi bunları abla :(
Burberry güzel :) sağ ol
bu ten senin teninse çok uymuş bence
Teşekkür ederim. Ten rengim sence hangi ülkenin vatandaşların gibi görünüyor 🤔 ayrıca bu saati kızların takmasını nasıl buluyorsun :)
tenin beyaz olmayan bir çok ülkenin tenine benziyor ben latin amerika diyeyim. kızlar bu saati takınca benim için çok farklı olmuyor ama hoş diyebilirim
Resim de 1-2 tık daha kara çıkmış, ama beni iranlı hatta meksikan kızlara da benzeten var (yurtdışında yaşıyorum)
valla ilk aklımdan iran geçti :) latin yönünü daha severim hangi ülkedesin
Almanya :)
çok belli oluyorsundur :) almanya gidemedim bir türlü
Cansu Dere'nin minyon (1.63 m) ve daha masum versiyonuna benziyorum :)
yok artık sen fenasın o zaman :)
Güzel olarak bulunuyorum, ama fenayım demem, yani bana ters xD
humm şimdi tanışmak istemem normal mi peki :)
Yanlış anlama, ama tanımadığım ve sanal'dan hiç kimse ile o amaç ile yazışmıyorum :) Bilmem ki, normal mi
tanımadığımız için tanışmak istedim tanışsam tanımak istemezdim başka bir şey derdim :) bence belirli bir zaman denenebilir :)
Tabii siz anneleri tarafından—
hahaha :))) benimkisi daha mantıklı :)
:)
almanyada neredesin sen
Seni kızdırmadan son bir sorum daha var. Ben bu saate 400 TL saydım, sence yine de ucuz mu duruyor 🤔😁
son sorun olmasa daha iyi
konuya gelecek olursak bu ürünün replikası da mevcut bence türkiye pazarında daha pahalı olabilir ama fiyatı ile yorumlayamayız yakışıyor yakışıyor
yeniden moda oldu çok güzel
Benim taktığım unisex, ama aynı model'den daha büyükleri de var. Benimkisi kadın bileği için daha uygun. Kızların takmasını nasıl buluyorsun? 😁
ciddi misin, bu model'den mi gördün :) gold yoksa silver mi takmıştı
kdkdksksksk
Yorumların için teşekkürler, son bir sorum olucaktı. Sence bu saat ucuz mu duruyor 🤔
ben 400'e aldım xD, ya evet, ama ucuz durmayan vintage'lerde var sonuçta
Haklısın
Aslında hoş duruyor
Aslında mı 🤔 Güzel duruyor mu durmuyor mu, yoksa bana mı uymuyor
Teşekkürler :) ve bir sorum daha olucaktı. Sence ten rengim hangi ülkenin vatandaşlarına benziyor 🤔
Harika
Benim taktığım unisex, ama aynı model'den daha büyükleri de var. Benimkisi kadın bileği için daha uygun. Kızların takmasını nasıl buluyorsun? 😁
Şık duruyor hoşuma gidiyor benim
ucuz falan durmuyor mu
Hayir
Asker saati bu. Pili yıllarca gider
Benim taktığım unisex, ama aynı model'den daha büyükleri de var. Benimkisi kadın bileği için daha uygun. Kızların takmasını nasıl buluyorsun? 😁
Herkeste var
Peki sence ucuz mu duruyor veya ten rengim yakışıyor mu
Uyuyor
Çok hoş
Benim taktığım unisex, ama aynı model'den daha büyükleri de var. Benimkisi kadın bileği için daha uygun. Kızların takmasını nasıl buluyorsun? 😁
Benim hoşuma gidiyor kızlarin aksesuar takmasi senin kolunda da gayet hoş durmuş bence.
Peki son bir sorum olucak :) Ten rengim sence hangi ülkenin vatandaşları gibi
Orasini boşver gayet hoş ten rengin :) Özelden konuşmak isterim sizinle eklerseniz tabi..
Ekledim :)
Gelmedi
şimdi yolladım
Kötü
Tercihin hangi saatlerden yana, ve niye kötü buluyorsun 🤔
Bunu sevmedim gerçi kol saati kullanmıyorum
Peki, taktığım saat ucuz mu duruyor 🤔
Kötü
Neden ki
hayır asiri kötü
Profil fotondaki kim
eski ve itici
ucuz mu duruyor sence
Evet, sorma ya.
Görüşlerine bakıyordum da sürekli "v" harfi yerine "w" kullanıyorsun. Klavyen bozuksa, saatimi satar sana yeni bir tane yollarım knk
abi gay falan mısın, "ay" may
Yanlış anlama, destekliyorum :) ama üye değilim
Sadece bir soruydu, normal birşey sonuçta
saygı duyuyorum
Eğer çok güzel biriyse, denerdim. Ama aşırı çekici olması lazım, şimdiye kadar sadece 1 kişi gördüm öyle olan, onu da tv de görmüştüm
zor beğenirim
:) öyleyim
Demezler
Evet, ya da aynı
aynen aynen
Dm'lerimiz maalesef kapalı
vintage, eski eşyaların yeni hali, yani 90larda bu saatlerden takıyorlardı
Benimki çelik, evet
Sen gay misin?
hayır
Uymuyor bence
niye sence 🤔 bu model kadın bileği için...
Berbat 🤣
o kadar mı ya sksnkdkd
Evet 🤦
Profil fotondaki giyisin gibi 😁
Sacmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?