Uzun süredir sakallıyım bazan uzun bazan kirli sakal oldu iş yerinde arkadaşlar sakalını kestirsene daha genç durusun dediler. bayan arkadaşlar dan bir kaçı sakallı erkek her zaman yakışıklı ve karizmatiktir dediler sizce sakallı erkekler nasıldır?önemi not fotodaki ben değilim
Sakallı erkek çekiciliği diye bir şey var mı sizce?
Erkek dediğin kıllı olur. Ben sakallarımı 15 cm kadar uzatmıştım ve kestirdikten sonra "sakallarını neden kestirdin?" diyen insanlar oldu çokça. Sakalına bakıyorsan, sağını solunu topluyorsan herkese yakışır.
Kesinlikle sakal erkeklere yakışıyor 👍 sakalsiz benim gibi bir cilt oluyo cok hos degil ve herkese yakışmıyor. Tek güzel yani var öperken batmıyor tahriş etmiyor 😋🙈
Şu sakalı bir ben sevemedim gitti. Yok makyajı yok bilmem ne. Milletin lafına göre değil iki durumda da aynaya bakıp karar vermelisiniz. En fazla kirli sakal olmalı belki zaman zaman...
Göreceli bir kavram ama bnce erkeği erkek yapan sakaldr ztn karizma hava katyomu katyo o ne öylee sinekkaydı kız gibi😒 Naslki kızlar saçlarına bakyo erkeklerde sakallarna bakmalı
Ben sanırım doğduğumdan beri sakallıymışım.:)) Şaka bir yana her ikisini de beğenenler var, bazısı sakallı erkeği çekici bulurken bazısı da sinek kaydı traşlı beğeniyor.
Tabiki var, kirli sakal veya şekilli sakal erkeğe cok yakışır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Elbette! Bu evrimin bir kuralıdır. Sakal, maymunsu atalarımızdan bize miras kalmıştır ve dolayısıyla kadınlar içgüdüsel olarak sakallı erkekleri daha çekici bulurlar.
En İyi Cevaplar