Sanmıyorum, ben sakal bırakmıyorum (çıkıyor mu evet ama ben bırakmıyorum) ve kendimi pis hissediyorum. Ayrıca kendime yakıştırmıyorum zaten sakalsız halimin yeterince iyi olduğunu düşünüyorum kendi adıma. Yani bir insanın çekiciliğini sakalın artırdığını sanmıyorum. Sakal kadınların makyajı gibi ya da pandemi zamanı herkesin maskeyi yüzünü saklaması için kullanması gibi bir kamufle bence. Sakalsız biri bir kadının doğal hali gibi düşün, sakalsız iyiyse/çekiciyse daha ne? Sakala aldanmamak gerek. Yakışsa bırakırmıydım bilemem ama ben tamamen kendi fikrimi söylemek istedim.
En İyi Cevaplar