Bence öyle, suratımızı daha derli toplu gösteriyor eğer düzgünse.

Bence öyle, suratımızı daha derli toplu gösteriyor eğer düzgünse.


Çekicilik değil de farklılık katıyor. Ben sakal bırakmayı sevmiyorum ama son zamanlarda bırakmayı düşünüyorum. Hiç kendimi sakallıyken görmedim, bakalım nasıl duracak 😃
Cevap
11Cevap
Kesinlikle evet kadınlarda makyaj neyse erkeklerde de sakal o
Hayır çekici değil bana göre

Erkek dediğin sakalida olur ağırlığıda☺️☺️
Sakalsız erkek küçük görünüyor yüzü pürüzsüz oluyor bazı durumlarda işe yarayabilir. Ama sakal erkeğin makyajıdır. Kadınların çoğunluğu sakallı tercih eder.
Babyface olanlarda cekici bence bu oyuncu gibi
genelleme yapmayalım. kimni maymuna çeviriyor.
yakışan erkek için elbette çekici bir detay
Kesinlikle evettt çünkü sakal bir erkeğe yakışan en güzel aksesuar bence
Her erkege yakışmıyor ben sakal sevmem hiç çekici gelmiyor tembel üşengeç imajı veriyor bana
Bazı erkeklere yakışır fakat kendim için söyleyecek olursam, sakalı sevmiyorum ve haftada bir mutlaka tıraşımı olurum.
Herkes de aynı durmuyor ama genelinde iyi bazılarında çok Yakışıyor. Tabi bu kişiden kişiye değişir.
Bence öyle. Erkeğin makyajı diye boşuna demiyorlar.
Bakimsiz olacaksa hic olmamasi daha iyi ama itinali ve bakimliysa evet daha hos duruyor
tipine göre vezir de edebilir rezil de edebilir.
Hem evet hem hayir kimne yakisir hoş görunur kimin dede hoş görünum saglamaz
Yakışmayan da var
Her erkeğe gitmiyor bu da bir gerçek.
Tabiki ben sakalsız Allah alsın mecburum ama
Bence kesinlikle öyle özellikle kirli sakal… :)
Kesinlikle bence erkeğin makyajı da sakal😁
Evet daha iyi gösteriyor
Yüz ve çene yapısına göre değişir bu.
Hayır sakalsız erkek candır
Esmerlerde mağara adamı gibi duruyor😂
Yakışmasına bağlı her erkekte çekici olmuyor
😊😊👍👍👍aynen
Ne yakışıklı adam
Yess
Yakışan da var yakışmayan da
Hyr asla
Bazılarına yakışmıyor
Kirli sakal evet.
Evet
Kesinlikle evet ❤
Evet
Dediğin gibi düzgünse evet çekici
Hesabinda cok fazla garip uyeler var amacin nedir?
Çekici göstermez
Yakışanaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?