Tırnak yeme alışkanlığını bırakmak için başka bir uğraş bulunabilir. ya da çevrenizdeki insanların sizi uyarması için onlara söyleyebilirsiniz. Onlar sizi uyardığında elinizi çekersiniz. Ve stresli olduğunuzda poşet eldiven takın. Yavaş yavaş unutursunuz. Benim de dudak problemim vardı. Bu problemi dişimi fırçalayarak atlattım. Strese girdiğimde dişlerimi fırçalıyorum. Yeri ve zamanı değilse telefonumun kapağı var onu çıkarıp takıyorum farkında olmadan. Yani bu kötü alışkanlıklardan kurtulmak için bir uğraş bulunmalı.
Dudaklarımı sürekli emme ve ısırma alışkanlığım var. Ben bunun psikolojik bir nedeni olduğu kanaatindeyim. Ve elimdeki herseyi ağzıma alma gibi bir huyum da vardır ağzım nerdeyse hiç boş kalmaz telefonumu bile kemiririm. Belki de ondandır..
Yok aman Allah yazdı ise bozsun. Strese baģlı bir durum olsa gerek ki bir arkadasımda vardı ne kadar nefret etsede bu durumundan bjr türlü terk edemedi✔
annem kucukken tirnaklarima oje gibi kokan acı bisey suruyordu agzima goturdukce parmagimi geri cekiyordum oyle oyle sogudum alistim yememeye ve en onemlisi streslerim azaldikca yeme iaini borakiyor insan
En İyi Cevaplar