Malum yaşadığımız stres bir takım alışkanlıklara sebeb oluyo var mı sizde böyle şeyler?


Hayır.. o tür bir alışkanlığım yok.. sağlık açısından da doğru bulmuyorum.. stresi azaltmak için sakız ve müzik iyi geliyo..
dudak ellerle koparmak değilde dişlerle yemek iyidir. ama tırnak yemek falan hoş şeyler değil:)
Bebeklikten beri kulağıma dokunarak uykuya dalıyorum. Zararı yok ama olsada hoşuma gidiyor bırakamıyorum
Bazen tırnak yiyorum sıkıntıdan çocukluktan kalma veya cig hamuru
Cevap
18Cevap
Termos bardaktan çay kahve içince alt dudağımın iç tarafı yanıyor sonra derisi kabarık parçalanıyor onu yolma huyu var huy dersek şayet
Dudak içlerini yiyorum malesef, çözümünü de bulamadim. Hiç farkinda olmuyor hatta 😑
Tırnak yeme alışkanlığın var sa parmaklarının ucuna kolanya dök sürekli :D unutturuyor
Hayır yoktur öyle şeylerim
Sigara ve içkiden fırsat kalmiyodur😃
Küçükken tırnak yerdim... artık düşüncesi bile midemi bulandırıyor...
yok... gördüklerimin ellerine sineklikle vuruyorum..
onceden dudak vardı. bır ara.. bıraktım
Keşke bende bırakabilsem dudak yolma hastalıgi var bende hastalik oldu resmen
Dudak tırnak çene saç Allah ne verdiyse
Tırnak yeme alışkanlığım yok sadece diğeri var
Malesef. Özellikle stresli olduğum zamanlar
Dudaklarımı ağzımın içini hep yerim vazgeçemiorum
Farkında olmadan çoğu zaman dudaklarımı ısırırım
Hayır yok.
Dudağımı ısırıyorum strese girince.
Dudaklarımı ısırırım genelde patlaktır
dudak yolmam var ama acıyınca bırakıyosun 😁
Stres olunca sakalımı mahvediyorum :/
Evet, tırnak yeme var.
Tırnak yeme ve kafa kaşıma var
Dudadığımın içini yerim
Dudak yolma nasıl oluyor ki 😐
Dudak ısırma var strestli olduğumda oluyor
Dudak yolma uluyor stres anlarımda
Iyyk igrenc. Yok.
Hayır, yok.
dudağımı soyuyorum.
Dudak yolma var
Cok sukur yok🙃
Hayır, Yok.
İkside yok bende ya
Yok.
hayır :)
Dudak yemek 😋
Yok ıyy
İkiside var
Yokkk
Dudak var
Olmuyo
Cok sukur yok
Yok hiç olmadi
yok.
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar