Ben uzun yıllardır gazlı içecek tüketimini azaltmak istiyorum ama tam anlamıyla bunu başaramadım.



Bırakamadığım bir yeme alışkanlığım yok iradeliyim bu konuda. Ama kahveyi çok severim ve sert içerim. Bir ara tamamen bırakmayı denedim olmadı tabi ki azalttım ben de.
Cevap
4Cevap
şu an için yok
Çikolataa.. üzgünken, mutluyken, sinirliyken o an yapmak istedigim tek sey bi köşeye çekilip çikolata yemeek. Bıraksam iyi olacak
Cips doritos hemde acili dislerimi mahvetti ama eneji icecegiyle birlikde oldumu yemeden edemiyorum
makarna ve cips cok seviyorum bie de cigkofte
Hayır yok. Dengeli ve sağlıklı besleniyorum
Hayır öyle alışkanlıklarım yok
Hayir öyle bir şey yok
hayır, yok.
Ekmekle makarna😐🤣
Kahve keşke burakabilsem günde 20-25 fincan icerim
Bende birakamiyorum
Hayır yok benim
Cips cips cips
Cips ve kola
Çikolata kesinlikle
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?