Kızımın ilk ağdası için nasıl çözüm bulurum?

Merhaba. Sizden 2 konuda yardım istiyorum.
-Kızım 13 yaşında. Yarın ilk kez ağdaya götüreceğim. Ben ne kadar yapma etme desem de birkaç gün önce bacaklarını ve kollarını jiletle almış. Tüyleri çok yavaş uzuyor. Hala ağdanın alamayacağı seviyede, bunu da bana yeni söylüyor çocuk aklıyla. Ben 100 liraya randevu aldım bile. Ne yapabilirim?

-Ayrıca kızıma çok fazla sinirliyim. Bağırdım biraz, fakat tam bu çağdaki çocuklara böyle yapılmaması gerekiyordu. Ona nasıl tepki vermem gerektiğini bilmiyorum. Allah bilir 100 kere söyledim jilet kullanma diye. Anlamıyor, dinlemiyor, aptal işte. Bir sitede utandığından kendini tutamaz falan yazıyordu sanırım, ama sanmıyorum utandığını. Kızıma ne demeliyim, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biraz da yarınki randevuyla ilgili fikir verseniz olur mu?
Kızımın ilk ağdası için nasıl çözüm bulurum?
Cevapla