Merhaba. Sizden 2 konuda yardım istiyorum.
-Kızım 13 yaşında. Yarın ilk kez ağdaya götüreceğim. Ben ne kadar yapma etme desem de birkaç gün önce bacaklarını ve kollarını jiletle almış. Tüyleri çok yavaş uzuyor. Hala ağdanın alamayacağı seviyede, bunu da bana yeni söylüyor çocuk aklıyla. Ben 100 liraya randevu aldım bile. Ne yapabilirim?
-Ayrıca kızıma çok fazla sinirliyim. Bağırdım biraz, fakat tam bu çağdaki çocuklara böyle yapılmaması gerekiyordu. Ona nasıl tepki vermem gerektiğini bilmiyorum. Allah bilir 100 kere söyledim jilet kullanma diye. Anlamıyor, dinlemiyor, aptal işte. Bir sitede utandığından kendini tutamaz falan yazıyordu sanırım, ama sanmıyorum utandığını. Kızıma ne demeliyim, ne yapmalıyım?
-Kızım 13 yaşında. Yarın ilk kez ağdaya götüreceğim. Ben ne kadar yapma etme desem de birkaç gün önce bacaklarını ve kollarını jiletle almış. Tüyleri çok yavaş uzuyor. Hala ağdanın alamayacağı seviyede, bunu da bana yeni söylüyor çocuk aklıyla. Ben 100 liraya randevu aldım bile. Ne yapabilirim?
-Ayrıca kızıma çok fazla sinirliyim. Bağırdım biraz, fakat tam bu çağdaki çocuklara böyle yapılmaması gerekiyordu. Ona nasıl tepki vermem gerektiğini bilmiyorum. Allah bilir 100 kere söyledim jilet kullanma diye. Anlamıyor, dinlemiyor, aptal işte. Bir sitede utandığından kendini tutamaz falan yazıyordu sanırım, ama sanmıyorum utandığını. Kızıma ne demeliyim, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biraz da yarınki randevuyla ilgili fikir verseniz olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar