Çok mu iğrenç? Asla iyileştiremiyorsam ne yapayım?

Çok mu iğrenç? Asla iyileştiremiyorsam ne yapayım?

Çok mu iğrenç? Asla iyileştiremiyorsam ne yapayım?

Çok mu iğrenç? Asla iyileştiremiyorsam ne yapayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Batık izi arkadaşlar, hasta değilim çok hassas ciltliyim
Çok mu iğrenç? Asla iyileştiremiyorsam ne yapayım?
Cevapla