Sakal gerçekten olgun mu gösteriyor yoksa bir özentilik mi dersiniz?



Sakal bırakmak hoştur güzeldir tarzdır lakin olgun göstermesi için bırakılan sakal kişiyi olgun göstermez insanların karakteri dış görünüşünden ibaret değildir olgun olamayan sakalla kapatamaz bu eksiğini...
#Cute Fox 🦊
Şiddetle katılıyorum. :) Ben sakalı kesince 15 yaşında oluyorum. :D
Evet sevgilim sakalsız Bebek gibi bı yüzü oluyor sakalı uzadığı zaman daha olgun gözüküyor benim tercihim sakalsız...😍
Sadece olgun gösteriyor bazı kişileri ama oturaklı gösterdiğine katılmıyorum.
Eig için teşekkürler
Cevap
24Cevap
Evet sakallarını kestiklerinde baby face oluyorlar 😂
Ben böyle düşünmüyorum... Her yüze yakışan şey başkadır... Kimi sakalsiz bıyıksız kimi sakallı kimi bıyıklı... Herkese herşey gitmez bence
Olgun mu gösterir bilemem ama bizi kandırdığınız kesin://
Sakallı erkekler çok çekici oluyor bence bir erkeğin makyajı sakalıdır
Evet, çok katılıyorum. Sakallı erkek, başkadır.
Evet katılıyorum olgunnn gösterir
Kıl, tüy insana olgunluk katmaz.
hayirr ne sakalli mallar varr b*k gibi hepsi
ors karilari gibi ortalikta geziyolar yesile pembeye boyayanlar mi drrsin
simdiki erkeklerin hepsi t*p
eskii heybetliii erkeklerden kaldi mi ki
Aynen öyle
Kesinlikle sakalli erkek👍🏻
Bazilarini hippi gibi gösteriyor katılmıyorum
Komple kesince yolunmus tavuk gibi oluyorum. Kesinlikle sakal erkegi olgun gosteriyor.
Bir olgunluk ve karakter kazandırıyor yüze.
Katilmiyorum sakal yakismiyor ya
ben sevıyorum hosuma gıdıyor başkasını bılmem
Olgun daha cekici gosterir bence
Kesinlikle sakal çok önemli
Olgun gösterir bazen de ürkütücü
Sakal bir erkeğe yakışan en iyi aksesuar yaaa 😁
kılda keramet olsa g. tte çıkmazdı
kimine göre değişir bu durum...
Kılda keramet olsa götte çıkmazdı
Kişiye gore degisir bea
Kesinlikle olmazsa olmaz
Genelleme yapılması saçma
Evet ama bazıları bokunu çıkarıyor
Yobaz sakalı olmasın.
Bilemedim şimdi
#saltbae
He he dedemi de genç gösteriyor du
Evt ama sakal sevmiyorum
Sakal erkegin makyajidir.
Evet sakal daha olgun ve karizmatik gösterir
Hayır hiçte alakası yok bnce
Sakalsız bence
Olgunlaştırıyor.
Gösterdiği doğru
Heryuze yakışmıyor
Hayır.
Aynen
Kesinlikle doğru
Yüz tipi iyi olana sakal çok yakışıyor
Erkeğin makyajıdır.
Aynen 😊
katilmiyorummmm
Hayır.
Sanmıyorum
Evet doğru
Katılıyorum
kesinlikle..
Katılmıyorum
Her zaman değil
Karizma oluyor lar.
Sadece gösterir.
Olgun gösteriyor
Katılıyorum
Doğrudur
%100 katılıyorum
Evet
Katılıyorum
evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar