Elektrik olmasa, doğal gaz olmasa, teknoloji olmasa yaşanır da "su" olmasaydı nasıl yaşanır ya? Ne büyük bir nimettir yahu…
İçsen şifa, yıkansan şifa...

Fark ettim ki yeni jenerasyon yıkanmak konusunda bizle aynı kafada değil, daha çok “duş almak” adı altında ıslanıp çıkıyorlar. Dur dedim ben bir Bence yazayım da belki birilerine bir faydam dokunur... Efendim temizlenmek için banyo yapılır duş ıslanıp çıkmak demektir... Banyo mu yapıyorsunuz gerçekten ıslanıp çıkıyor musunuz? Bir düşünün bence peki banyo yapmanın bir kuralı var mıdır? Nasıl ritüelleri vardır ben uyguladıklarımı nedenleri ile yazıyorum.
Ha benim de eksik yaptığım bir durum varsa lütfen altta yorum kısmına ekleyin...
1. "Kese"

Banyo yaparken olmazsa olmaz olan ama es geçilen derin temizlenme... Buyurun tanışın bu arkadaşımız İpek Kese... Banyoya girdikten sonra saçı başı köpürtmeden evvel bir güzel ıslanıp, kulak arkalarından başlayarak, ayak parmaklarına kadar bir güzel keselenmek icap eder, özellikle basen, bacak, göbek, bel gibi bölgelerde biraz daha uzun süreli bir keselenme durumu yapılmalıdır hem temizlik, hem sağlık, hemde güzellik için...
Benim bunu yapma nedenim ilk önce temizlik elbette ama bunun dışında kadınların en büyük sorunu kıl köklerinde ağda yapan ya da tıraş olanlar için batık oluşumunu engeller, selülit oluşumunu engeller, yağları yakar... Bakınız eski kadınlar mermer gibi vücutları vardır düzenli hamam gördüklerinden, evet biz hamam kültürü ile büyümedik ama keselenmenin mucize olduğu gerçeğine yetiştik çok şükür☺
2. Saçları yıkamak
Saç tipine uygun kullandığınız şampuanınız hangi marka olursa olsun %100 memnun değilsinizdir muhtemelen, çünkü ben yaklaşık 3 yıl önce aspirin mucizesini keşfedene kadar ne kullandıysam memnun olamadım. (E malum ben bir aslan kadınıyım ve saçlarım, yelelerim çok mühim mevzu) İp ucu veriyorum not edin yavrularım☺
2 adet aspirini eziyorsunuz banyoya girmeden evvel saçlarınızı yıkayacağınız sıra avucunuza alıp bu tozu üzerine kullanacağınız şampuanı ekliyorsunuz sonra böyle köpürte köpürte kafanıza masaj yaparak yıkıyorsunuz birkaç dakika bu köpüğü kafanızda bekletin bu aspirinle şampuan ne yapıyor hemen söylüyorum:
a) Kepek sorunu olanlar 3. yıkamadan sonra kalmadıklarını görecekler.
b) Saçlarınız daha parlak ve daha gür olacak canlanacaktır.
c) Daha geç yağlanacaktır! (Gerçi ben bunu pek fark edemedim su kuşu olduğumdan)

Efendim keselendik, durulandık, saçı yıkadık duruladık, sıra komple vücudu arındırmaya geldi... İstediğiniz marka istediğiniz tür duş jeli kullanabilirsiniz lakin önce bir adım evveli bildiğiniz saf sabun beyaz sabunla önce bir liflenmenizi öneririm bu da keselendiğinip temizlediğiniz vücudunuzun nefes almasını sağlayacak. (Beyaz sabunu hiçbir şeye değişmem mutlak kullanırım sonra jeller) Sonrasında isterseniz banyo tülleri ile yine duş jelinizi kullanabilirsiniz... Banyodan çıkınca olması gereken ritüellerim de var elbette kısacık bahsedeyim..
-Banyoda suyun içinde kullanmaya çalıştığınız ponza taşı işe yaramaz çıktıktan yaklaşık bir 10 dakika sonra ayaklarınızın bakımını yaparsanız tüm sertlikten, ölü deriden kurtulursunuz..
-Kurulanmadan kıyafetlerinizi giyerseniz daha hızlı terler kokarsınız kurulanmadan giyinmeyin!
Evet en önemli sırrımı açıklıyorum.
Vazelin! Evet ellerinize ayaklarınıza ve saç uçlarınıza vazelin sürmenizi tavsiye ederim manikür pedikür süreniz uzayacaktır, saçlarınızın kırılması önlenecektir. Ayyy galiba kulağıma su kaçtı benim yaw!
Neyse efendim nerede kalmıştım ben, aman neyse velhasıl adam gibi banyo yapın be 😊
Saygılarımla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar