Kullandığım ve Memnun Kaldığım Skinfood Ürünleri
Merhabalar,
Çoğumuzun günlük hayatta başa çıkmakta zorlandığı ciltsel problemleri vardır. Gerek hava şartları, gerekse yediğimiz içtiğimiz şeylerden dolayı cildimiz yağlı bir görünümde olabiliyor. Tabi en çok genetik faktörler devreye giriyor. Ancak bu benim genetiğim diyip kenarı çekilmek yok. Bununla başa çıkmak yine bizim elimizde. Yağlı bir cilt yapısındaysanız, ilk olarak yediğimize içtiğimize dikkat etmemiz gerekiyor. Sağlıklı ve sebze ağırlıklı beslenmek güzel cildin en önemli kıstaslarındandır. Tabi bir de bol su tüketmek cildin gerektiği nemi sağlamakta birebirdir. Bütün bu yaptıklarınıza rağmen, sorunlarınız hala devam ediyorsa kozmetik ürünlere başvurmaktan başka çare kalmıyor.
Akneye meyilli ve gözenekli bir cilt yapısındaysanız, Skinfood ürünlerinden size bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 5 aydır kullandığım maskeyi sizlerle tanıştırmak isterim.
Skinfood Egg White Pore Maske

Öncelikle maske küçük bir kavanozda geliyor bunu belirteyim. Ürünün boyutunu görüp şok geçirmeyin. Maskenin amacı, yüzdeki yağlanmayı durdurmak ve gözeneklerinizin geniş görünümde olmasını engellemek. Maskeyi yüzünüze uyguladığınız an, ferahlık ve pürüzsüzlük hissediyorsunuz. Kullandığınız ilk gün etkisini hissedemeye bilirsiniz ancak düzenli kullanımda gözeneklerinizi küçültmeye yardımcı olduğunu gözlemleyeceksiniz.

Ben Türkiye’den satın almadım bu bakımdan linç gelmesin. Ben 14$ gibi bir rakama aldım. Şu an güncel fiyatı Trendyol’da 139 TL.
Trendyol’da ki yorumlarda lekelerime çok iyi geldi. İlk kullanımda azalttı diye yorumlar yapılmış. Tabi ki bu imkansız gibi bir şey. Lekelerinizden kurtulma umuduyla alıyorsanız hiç almayın. Ancak gözenekleri geçirme etkisi iyi.
Skinfood Salmon Darkcircle Kapatıcı

Bunun haricinde yorgun göz altlarınız varsa yine kullandığım Skinfood Salmon Darkcircle Concealer kremi önermek istiyorum. Öncelikle ürünün 2 renk seçeceği var 1 ve 2 numara diye. 1 numaralı renk daha açık tenliler için üretilmiş. Ancak esmerseniz ve daha aydınlık bir göz altlarına ihtiyaç duyuyorsanız 1 numarayı tercih edebilirsiniz . Ben pek tenimden açık renk göz altım olsun istemiyorum. O yüzden 2 numaralı ürünü tercih ediyorum. Orta derecede olan morlukları kapatıp aydınlık bir bitiş sağlıyor. Maalesef her kapatıcıda görülen çizgilere dolma sorunu bu üründe de oluyor. Ancak bende minimal düzeyde oldu. O yüzden pek takılmıyorum. Benim göz altlarımda akşama kadar kalıcılığını sağlıyor. Bu yüzden memnunum önerebilirim.

Türkiye şartlarında bu ürünlere bu kadar para vermek mantıklı değil biliyorum. Ancak hepimizin yurtdışında akrabaları vardır. Ücretini verebilirim diyerek onlardan sipariş verebilirsiniz. Öyle alırsanız hemen hemen yarı fiyatına bile ürünleri edinebilirsiniz.
Sevgiler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Merhaba bunu deneyeceğim benimde sorunlarım var çok teşekkür ederim
İkiside güzel ve etkili ürünler. Parasının hakkını veriyor. Rica ederim 😉
Acikcasi kimyasal hicbirsey guven vermiyor. Sonucta kara ciger emilimi yapiliyor.
Tabi bakış açısı
Teşekkür ederim eline sağlık kuru ciltler için önerin nedir
Maşallah ne hızlı okudunuz :) kuru ciltler içinde bir bence paylaşırım.
Teşekür ederim göz altı yorgunluğu Yok şükür kuru cilt için bekliyorum hemen 👏👏☺️
Süper bilgiler, teşekkürler 😍
Rica ederim 😌
Kullansam mi bilemedim yaa
Tavsiye benden uyması size kalmış. :) adı üstünde bence.
Sizde kendinize uygun ürünleri bence yazarak belirtebilirsiniz.
Kullandım güzel
Hangisini?
Maske yi ilk resim
Bu görünmezlik kremi değilmi
Benmde pudra vikis