Mucizelere İnanın: Çirkin Ördek Yavrusundan Kuğuya Nasıl Dönüştüm?

Gerek sokaklarda, gerek medyada bize gösterilen ve güzel olduğu kabul ettirilen kişileri gördükten sonra biraz kilo fazlamız bile olsa, kendimizi çirkin hissedebiliyoruz ve de hissettiriliyoruz. Bu hikaye tamamen bana ait, bugün 1.76 boyunda, 55 kilo, sarışın, renkli gözlü ve pürüzsüz bir cilde sahip olduğum için özellikle Türkiye'de oldukça beğenilen biri olsam da, 17 yaşımdayken durum hiç böyle değildi. Gelin benim hikayeme bakalım!

Lise döneminde okulda benimle ''Sarı inek'' diye dalga geçerlerdi.

Mucizelere İnanın: Çirkin Ördek Yavrusundan Kuğuya Nasıl Dönüştüm?

O zamanlar çok çalışkan olduğum için olsa gerek, bana inek derlerdi zaten. Bir de kilom hayli yüksekti. 1.73'tüm o zamanlar ve kilom da 70 civarıydı. Çocukken hep zayıf olsam da, ergenlikle birlikte hormon değişimini kontrol edemeyip git gide şişmiştim. Hem boyuna hem enine olduğum için oldukça iri duruyordum. Saçlarım çok gür olduğu için kontrol etmesi imkansızdı ve çok kabarıyordu. Yüzümde ise ergenlik sivilcelerim vardı ki, aynaya bakmaktan nefret ediyordum. Kimse benim için güzel ya da güzeli bırakalım hoş bir kız bile demezdi. Hoşlandığım çocuk yan sınıftandı ve gerçekten çok yakışıklı bir çocuktu. Koyu kumral saçlı, yeşil gözlü, uzun boylu ve çıkık elmacık kemikleri vardı... Benden çok daha minyon bir kızla çıkıyordu ve asla hemcinslerim gibi minyon ve zarif olamayacağımı düşünüyordum. Bir mucize oldu dedim ve hoşlandığım sevgilisinden ayrıldı. Bendeki de ne cesaretti bilmiyorum (muhtemelen cahil cesareti), hoşlandığım çocuğun numarasını bulup mesaj attım. Niyetim sadece konuşabilmekti ve asla hoşlandığımı itiraf etmemiştim. Çocuk kim olduğumu öğrenince bana cevap vermedi :(. Ertesi gün okula geldiğimde herkes bana gülüyordu. Kimin yanından geçsem alay ediyordu. Bana gelip ''X'in sana bakabileceğini mi düşündün?'' dediler. Hayallerimi süsleyen o yakışıklı beni alay konusu yapmıştı. Çok kırılmıştı kalbim...

Hayatımı değiştiren kararı bu olayın hemen sonrasında verdim!

Mucizelere İnanın: Çirkin Ördek Yavrusundan Kuğuya Nasıl Dönüştüm?

İlk olarak boğazımı tutmaya karar verdim, birkaç yıl öncesine kadar güzel bir kız çocuğuyken bir anda iri yarı bir kıza dönüşmüştüm.İçimdeki kırgınlık yerini öfkeye bırakmıştı. Hem diyet hem de boks yapıyordum. Yalnız boks benim kilo vermemi gerçekten hızlandırıyordu. Hem de, içimdeki öfkeyi dışa vurabiliyordum. Bir yandan da, dermatoloğa gidiyordum. Bana hem ilaç hem de cilt tipime uygun karışımlar verdi. Hepsini düzenli uyguladım. 3 ay içinde 9 kilo vermiştim ve 61 kiloya düşmüştüm. Cildim de çok daha iyi görünüyordu. Son olarak cüsseme oranla çok büyük duran saçlarıma ara makas attırdım. Diyetime ve cilt tedavime devam ediyordum ama bendeki değişikliğin herkes farkındaydı. Sürekli iltifatlar alıyordum ve benimle çıkmak isteyen bir sürü çocuk ortaya çıktı. Hatta, o yaz benimle alay eden o çocuk bile benimle görüşmek istediğini belirten bir mesaj atıp ve benden özür diledi. Tabii ki, asla cevap atmadım.

Mucizelere İnanın: Çirkin Ördek Yavrusundan Kuğuya Nasıl Dönüştüm?

Olayın özeti şu aslında arkadaşlar; biz yeter ki inanalım istediğimiz her şey olabiliriz! Sizin de bu tarz deneyimleriniz varsa görüş olarak belirtirseniz çok sevinirim. Sevgiyle kalın.


9|6
3751
kybele KizlarSoruyor'da Fenomen
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşleri

  • ben bir kız bilirim.. boyu 180 vardı.. kilosu da 90 civarıydı.. katana diye ( iri bir at cinsi ) dalga geçerlerdi.. hakikaten de manda yavrusu gibiydi.. sadece yüzü de kocaman ve balon gibi olmasına rağmen , kocaman güzel gozleri, minik bir burun ve şekilli dudakları vardı.. ama kesinlikle dikkat çekmiyordu.. kimse yüzüne bakmıyordu kızın.. kızı bir sene kadar grmedim.. ve o kız , ne olduysa artık , bir diyete ve spora gir.. 25 kilo ver.. kızı bir gördüm.. çarşıda yürüyordu , ve tüm erkeklerin boyunları kopacak kızın arkasından bakarken.. o manda yavrusu gitmiş , yerine muazzam bir kız gelmiş.. abartmıyorum.. kızın balon gibi yüzü de incelince ,, ohaa diyeceğiniz kadar güzel bir yüz çıkmış ortaya.. boy da var zaten.. saçlar uzamış.. güzel bir kıyafet.. kız , bildiğin bir bebeğe dönüşmüş.. hakikaten büyük şoktu.. bir sürü de mankenlik teklifi almış sonradan.. ama kız hakikaten aşırı güzeldi.. neyse.. bu tip şeyler yaşanıyor gerçekten.. hiç şaşırmıyorum artık.. ben öyle bir şok daha geçirmedim ömrümde.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Eline sağlık hepsini okudum. Azimle geken güzellik. Aslında çirkin kadın yoktur. Bakımsız kadın vardır.

    Bakımsızlık = kilo..

    2|0
    0|1
  • Buna benzer bir olay da ben yaşadım. Lisede resmen çirkin ördek yavrusu gibi bir kızdım hemde aşırı bakımsız ve zayıf. Saçlar kuru dudaklar kuru hiçbi erkek bakmazdı bana. Hatta okulda Ateş isminde bir çocuk vardı okulu en yakışıklısı elime A yazmıştım bir kız gördü o A ateş mi yoksa ahahaha diye gülüp gitti :-D sonra ertesi gün kızlar tuvaletine bir girdim bütün kızlar alay ediyo benle Ateş kiiiim sen kim diyolar. Şimdi o Ateş ismindeki çocuğu görseni saçlar kırlanmış önden de dökülmüş göbek yapmış çökmüş falan 10 tane şeyim olsa birini vermeyeceğim bir halde. İnsanlar bazen değişebiliyo malesef okulun en yakışıklısı paçoza dönebiliyo paçoz da bakımlı biri olabilir.

    3|0
    0|0

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 49

  • Mucize değişim yoktur. Allah istediğini istediği şekilde yaratıyor. Ne yapılırsa yapılsın boy uzatılamaz ya da kısaltılamaz. Yapılan estetikler yaradılış gibi olmaz. Sonu ölüm olan bir yerde kendini beğenme/beğendirme çabalarını da hiç anlamıyorum. Zaten insan 40 yaşından sonra başlıyor buruşmaya. 15 yaşına kadarda çocukluk çağında olduğunu varsayarsak, aradaki 25 yıl yakışıklı/güzel geçse ne olur geçmese ne olur?

    0|0
    0|0
    • bilim ve teknoloji konusunda bilgin olmadığı belli arkadaşım , senin gibi yetersiz bilgiye sahip olupda bilgece konuşmaya çalışan insanlar malesef çok can sıkıyor. boy uzatma ve kısaltma uzun yıllardır yapılıyor biraz araştır istersen. insanlar bir takım kusurlarla doğabilir, bunu düzeltmek ya da bunu umursamayıp kabul etmek kişiye kalmış. en basit örnek sen dışarı çıkarken neden saçını tarıyosun, ya da giyimine kuşamına neden dikkat ediyosun. ? hepsi aynı şey yani. az ya da çok her birey toplumda beğenilmek ve kendine bir yer edinmek ister bu insanın doğasında vardır.

  • Bir defa ördek ördektir, kuğuda kuğu, Bunu önce zihnimizde yer ederim
    Ha çirkin insan mı? İki çeşit çirkinlik vardır ve bir T ye birleşir
    1 Ahlaki çirkinlik "Allah hepimizi paklasın"
    2 Olumsuz ya da telkinlerde yanılgıla düşmek

    İnsan Her hali ile güzeldir, Her an o insanın yaşadıklarının , ne öncekiler ne sonrakiler gibi aynı değil, Her Anı Farklı Ve Özel olmasıdır

    Birleşen T ise, tütün mamülleri insanı gerçekten çirkinleştilir, bırakmayalım, yönlendirelim, başka aktivitelere...

    0|0
    0|0
  • BU EGO HEPİMİZİN!!!1! BİR! ONBİR!1!! YAZIYLANİYE YAZIYORLARSA!1!!! RAKAMLA NİYEYAZIYORLARSA!! NEYSE! HERHALDE!! BÖYLE!! OLUNCA!! DAHA CELALLİ!!! OLUYOR!!

    0|0
    0|0
    • Ek olarak ben hayatımda böyle bir azim görmedim. Bu azmi milletin öğrenmesi çok iyi oldu, ne de olsa kanıtlarla gelmiş.

  • Tebrik ederim. Umarım herkes kendini değerli hisseder.

    2|0
    0|0
  • Büyük bir azim gerçekten; başka ne denir ki... Tebrikler deyip kaçayım efenim👏🏻👏🏻👏🏻

    1|0
    0|0
  • Ne kadar spor yaparsan yap giftekiler gibi olamayacaksın

    0|0
    2|2
    • Evet, şu an daha güzelim çünkü.

    • Ben egoist değil, objektif ve gerçekçiyim. Söz konusu kadından daha uzun boyluyum ve daha fitim. Saçlarım daha gösterişli ve uzun, burnum kalkık ve gözlerimin mavisi daha güzel. Tüm bunlar bir araya geldiğinde daha güzel bir kadın ortaya çıkıyor. Üzgünüm, boş yorum yaptınız.

  • Avon da bildiğim kadariyla buna yardım ediyor 😂

    2|3
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Avon siz kızların kendinlerine inanmadigi zaman başvurduğu diğer yolun adı (avon bir çeşit görüntü değişimine yardim eden makyaj seti)

    • Makyajla çirkin biri güzelleşebilse insanlar estetik olmazdı ilk önce bunu kabul edin. Benim küçük ve kalkık burnum, şekilli dolgun dudaklarım, mavi çekik gözlerim ve pürüzsüz bir cildim var. Güzellik budur, makyajla bunlara sahip olamazsın, denemesi bedava.

  • Genelde insanlar zaten liseden sonra daha bir güzelleşiyor. Özellikle kadınlar. Yaş, olgunluk, yüzün oturması, bakım vs.. hepsi tamamlıyor bu oluşumu.

    0|0
    0|0
  • Insan isterse yapamayacagı hiç bir şey yoktur. Elinize sağlık

    0|0
    0|0
  • ' Değişmeyen tek şey değişim '
    Derlerdide harbi öyleymiş

    0|0
    0|0
  • Olayın özetini çok sevdim o kadar haklısın ki tebrik ediyorum seni, teşekkürler emeğine sağlık.

    0|0
    0|0
  • senin yaşadığın değişimi o yaşlardaki kızların büyük bölümü yaşar. yinede tebrikler

    0|0
    0|0
    • Evet, herkes güzelleşir genelde. Ama benimki hiç beğenilmeyen bir kızken en beğenilen kızlardan biri olmaya geldi.

  • fotonu atmamışsın bişe yapmamışsın ne boş bir bence bu ak

    0|0
    0|0
    • Eski fotoğraflarımı atmama gerek yok. Net bir fotoğrafım da yok o zamandan zaten. Ben yaşadığım olayı anlattım. Zaten Bence'yi de kendi profilimden yazdım.

    • Sen ilk önce insan gibi konuşmasını öğrenmelisin. Burada yalan söylemek için bir sebebim yok. Kaldı ki, yalan söylesem bile kimsenin kaybedecek bir şeyi yok. Hadi biraz insanlık dersi öğren.

  • İsteyince yapamayacağınız birşey yok:)

    1|0
    0|0
  • Hiçbir şey imkansız değildir 😏

    1|0
    0|0
  • Keşke herkesin çirkinliği kilo vermekle tamamen bitse ama olmuyor işte

    0|0
    0|0
  • O mucize bana uğramaz... :)

    0|0
    0|0
  • eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Çirkin Betty nin değişim hikayesi gibi olmuş :)

    0|0
    0|0
  • Azim 👏🏻👍🏼

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    29

Kızlar Ne Diyor 35

  • Takdir ettim senii 👏🏼
    Ne guzel bir basari , ozguvenin daha artmisttir boylelikle.. Kisi istedikten sonra yapamacagi bir sey yok buna cok guzel ornek olmussun 😀

    2|0
    0|0
  • Senin boy ve cilt avantajın varmış zaten. İnsanları boşuna özendirme. Herkes kuğu olmak zorunda değil zaten ama herkes bakımlı ve sağlıklı dursa güzel olur. Bazı insanlar öyle ki servet harcasa yine bahsettiğin manadaki güzellikten nasibini alamıyor. Kendin söylüyorsun güzel bir çocuktum diye, tatlım yani kısacası senin tek sorunun kiloymuş, onu da çözmüşsün. Senin adına sevindim. Umarım kilonu korursun.

    1|0
    0|0
    • Cildim çok kötüydü ergenlikte. Boyum uzun evet ama uzun boy sanılanın aksine azıcık kiloyu bile kaldırmıyor ve dezavantaja dönüşebiliyor. Bence herkes güzel olabilir.

    • Ergenlikte herkesin cildi biraz bozulur..

  • Azimle oluyor her şey. İnsan istedi mi yapamayacağı şey yok. Şu yakışıklıyı bana da yollasan bir mesaj da ben atayım, benim de biraz kilo fazlam var :D :D :D

    1|0
    0|0
  • Çok hoş cesaretini ve özgüvenini kutluyorum tatlım 😘💕🌼

    2|0
    0|0
  • Hiç Böyle problemim olmadı , Ama değişmeyen tekşey değişimdir değişmek lazım

    1|0
    0|0
  • Her şey değişemeyebiliyor maalesef fakat senin adına sevindim☺️😇

    1|0
    0|0
  • tebrik ederim öncelikle
    dış güzellik tabikide önemli ama en önemlisi değil kişi nasıl mutluysa öyle yaşamalı..

    1|0
    0|0
  • hayat senin , iste , inan ve yönet.
    tebrik ederim :)

    1|0
    0|0
  • Değişim hikayesi benden sorulur ama bu yazın sonunda yazayım ben de 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Alkisliyorum 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    0|0
    0|0
  • Uuw çok motive edici bir paylaşım yapmışsın 👍

    1|0
    0|0
  • Tebrik ederiz ama önemli olan iç güzellik :))

    1|0
    0|0
  • Ne guzel

    1|0
    0|0
  • Azim ve sonuç.

    1|0
    0|0
  • Film gibi olay. Tebrikler

    1|0
    0|0
  • Senin yolundan bende gectim bir zamanlar.

    1|0
    0|0
  • Tebrikler

    1|0
    0|0
  • Helal sana kız

    0|0
    0|0
  • Herşey mümkün

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık güzel bence olmuş

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    15
Yükleniyor...