İnsanlar tarih boyunca her zaman en güzeli ve en iyi olanı arayış içindeydi. Bu süreçte güzelleşmek için dışkı, plasenta, kurşun, kömür ve idrara kadar birçok şey kullanılmıştır. Bir an yüzüne böyle şeyler süren birini öptüğümü düşündüm de midem kalktı. Neyse ki sevdiğimin makyaj takıntısı yok :) Geçmişin güzellik malzemeleri günümüzde sağlığımızı kaybetmemize sebep olan şeyler değil miydi?
Güzelliğe giden yolda çekilen çileye...

O güzellik bataklığına bir kez düşünce çıkmazsın bir daha ve o yolda çektiğin acılara katlanmak ise kadınlığın şanındandır adeta. Ağdayla bile ne kadar erken yaşta tanıştığınızı düşünüyorum da! Cilt bakımı, kıl/tüğ uzunluğu, kilonuzun miktarı, kaşınızın şekli derken bir dolu gereksiz kaideye göre ideal güzellik sunağına kendinizi adamanıza şaşmamalı! Bu uğurda döktüğünüz her damla ter, kan ve gözyaşına değiyor mu peki? Sitede gün geçmiyor ki yabancı kadınların güzelliği övülmesin!
Mutluluk paylaştıkça artar.

Bu sektörden milyonlarca para kazanan ve kime ne acılar çektirdiğini umursamayanların kurduğu girdapta boğulup, kazdığı çukura düşenleri gördükçe güzellik oyununa garez duyuyorum. İnsanları kendilerini aç bırakmaya, deforme etmeye, zehirlemeye sürükleyecek kadar bedenlerinden hoşnutsuz olmaya ittiğini gördüğümde nefret ediyorum bu durumdan. Tadında olunca bakımın bir zararı yok elbette ama iş şirazesinden çıkmaya o kadar meyilli ki… Karşımızda, yeni kusurlar üretmek için harıl harıl çalışan, sonra da bu kusurları ortadan kaldıran mucize ürünleri piyasaya süren koskoca bir güzellik endüstrisi var.
Yüz nakli yapmamaydın iyiydi.

Hakim güzellik kültünü tek besleyen kozmetik sektörü değil tabii ki, geçen gün bir arkadaşımın selfie paylaşımı için “Bu filtre değil, yüz nakli” dedim. Yüz filtrelerinin insanın yüzünü ne kadar değiştirebildiğini bundan daha iyi anlatan bir cümle olamaz bence ayrıca bol rötuşlu fotoğraflarda cabası. Fotoşopu bilerek bazı fotoğraflara bakıp “Ne güzel ve doğal bir cildi var” diye düşündüğümüz olmuştur elbet. Bozuk olan güzellik algımızın ayarları sosyal medya ve bu tür fotoğraf düzenleme araçları sayesinde daha fazla bozuluyor.
Bedava peynir fare kapanında olur.

Pürüzsüz bir cilt, uzun kirpikler, dolgun dudaklar, hokka burun vs vs standart bir kalıp oluştu ve aynı tornadan çıkmış tek tip ürünler gibi insanlar çoğaldı. Durum öncelikle Gucci markasının gucciğine gittiği için sıra dışı manken kullanmak bir kenara Armina Harthurtyan (isim yanlış olabilir) baş manken yaparak bu duruma adete isyan etti. Büyük beden mankenler, kusurlu mankenler daha çok ilgi çeker oldu çünkü artık doğallığı özlüyoruz. Yanlış anlama olmasın, bakım farklı şey doğallık farklı şeydir! Sağlık her şeyden önemli o yüzden sağlığımızı korumak adına her türlü kimyasal makyaj malzemelerini çöpe atmanın vakti geldi de geçiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar