Cildimizin en büyük düşmanı hava kirliliği, UV ışınları, stres gibi dış etkenler! Cildini gün boyu b
Güzellik & Bakım Cildini Gün Boyu Dış Etkenlere Karşı Korumanı Sağlayacak 6 Mükemmel Bilgi (Sayfa 2) Yves Rocher Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1314 Cildini Gün Boyu Dış Etkenlere Karşı Korumanı Sağlayacak 6 Mükemmel Bilgi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 27 kişi beğendi
Caglaaaacık Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kullandığım bir marka çok doğru bilgiler verilmiş teşekkürler :) 0 0 Yorumla
devie Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl Gerçekten çok faydalı bilgiler elde ettim. Özellikle bazılarını kışın denemek istiyorum. 0 0 Yorumla
Babadanburslu Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Çok faydalı bilgiler, okurken bile cildimde bir ferahlık hissettim :) 0 0 Yorumla
Ourfatherinhell Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Elimin yapış yapış olması harici güzel bişey.O da yıkayınca geçiyo. s 0 0 Yorumla
CAPTAİN_MARVELL Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Kesinlikle güneş kremi yaz kış kullanıyorum çok beyaz bir cildim var :( 0 0 Yorumla
ozlog Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Cilt ve vucudumuza ne kadar iyi bakarsak gelecekte bize etkileri o kadar guzel olur 0 0 Yorumla
YUKSELXXX Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl harika. yüreğine , emeğine sağlık arkadaşım teşekkürler 0 0 Yorumla
entelman Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Çok sıcak suyla sık aralıklar duş almayın. O da cilt için olumsuz bir etmen. 0 0 Yorumla
tokmakkafalı Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl hergünün akşamında yüzümü sabunluyorum ne bir krem ne bir bakım ürünü. 0 0 Yorumla
Rbtrbt Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Doğal içerikli bakım ürünlerini kullanmaya dikkat ediyorum 0 0 Yorumla
Cevapsızsorularım Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Vücutta en önemli olan şeyCilt bakımı çok önemli, önemli bilgiler bunlar değerlendireceğim. 😌 0 0 Yorumla
RealEyes Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl Günes kremi ve dogru nemlendirici gercekten cok onemli guzel bir bence olmus 0 0 Yorumla
siirtlicocuk Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Tabi ki Abdest almak! Bir derede günde beş defa yıkanan birinin üzerinde hiç kir kalır mı? 0 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. Zaten güneşin alnında ne kadar duruyoruz ki öyle yakıcı kavurucu bir sıcak olsa neyse.. eline sağlık 0 0 Yorumla
DoktorLife Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl en önemlisi cilt egzersizi-kırışıklıklara birebir. kollajen içerikli kremler tercih edilebilir. 0 0 Yorumla
Tahminedemezsin Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Faydali bir bence olmus. yalniz benim yapabildigim sadece bol su icmek ve gunes kremi kullanmak.. 0 0 Yorumla
Güneşinaşkıı Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hem yaşlanma karşıtı hemde güneşe karşı bence çok güzel almalıyım 0 0 Yorumla
Cemuzuner Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Yüzü uzaylı gibi parlatmayın da gerisi pek de mühim değil 0 0 Yorumla
Moun-Woman Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl baz olarak 30 faktör üzeri güneş kremi kullanılmalı. kesinlikle işe yarıyor.. 0 0 Yorumla
Mokoko17 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Bence bu ürünler güzel ama daha iyileri de yazılabilirdi 0 0 Yorumla
merve_toys_design Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl hep okuyorum ama uygulama sıfır sadece çocukları koruyorum gunesten 0 0 Yorumla
nedensi Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl güneş ışınlarından korunmanın yolu güneşe çıkmamak😅😅😅 0 0 Yorumla
Gideyozgıyamete Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 377 cevap paylaştı. Kesinlikle uygulanması gereken güzel bilgi ve tavsiye niteliğinde ✌️ 0 0 Yorumla
tribunal Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Krem önemli ya eskiden erkeklik yapar kullanmazdım anladım ki işe yarıyormuş. 0 0 Yorumla
ebruarsln Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl yves rocher kremlerinde bence başarılı benim cildime cok iyi geliyor:) 0 0 Yorumla
Güzelluk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık. Benim günlük rutinim de böyle 0 0 Yorumla
Prenses_n Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Yazın zaten pek makyaj yapmam. Güneş kremi benim için yeterli oluyor 0 0 Yorumla
Greenwich-london472 Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Bu ürünü denemek istiyorum. İşime yarayacak ve güzel birşey gibi.😊😍 0 0 Yorumla
_aeternitas_ Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Öneriler güzel. Yves Rocher ürünlerini hiç deneyimle fırsatım olmadı. 0 0 Yorumla
Kalbiağıryaralı Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kesinlikle doğru ve ürünler çok güzel kullanıyorum herkese tavsiye ederim... 0 0 Yorumla
Radikalbey Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Biz ne kadar şanslıyız ya böyle şeylere gerek duymadığımız için :D 0 0 Yorumla
Anqmar Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl İyileştirici etkisi yüksek ürünler bekliyoruz açıkçası. 0 0 Yorumla
pseudocode Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Cildi güneşten koruyacağım diye abartıp D vitamini eksikliği yaşayan bir kadın arkadaşım var. 0 0 Yorumla
Bilim-Kurgu-Bey Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Hem rüzgar hem güneş beni mahvediyor. Çok kuruyor cildim. 0 0 Yorumla
Taxoo Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Kadın olmak ciddi çok zor. Her gün makyaj yap temizle makyaj yap temizle çekilir şey değil. 0 0 Yorumla
barisbrs Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Yaz geldi kendini korumayan çilli hatunların caddeye dökülmesi yakındır. 0 0 Yorumla
Kumal1983 Takip Et Bilge Yaş: 43 +1 yıl Yogaçok önemli bir fe duştan çıkınca soğuk suyla yüzünüzü tokatlayın 0 0 Yorumla
PsikolojikkDeli Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 536 cevap paylaştı. Hiç kullanmadım ama güzel bir ürüne benziyor, denemek lazım. 0 0 Yorumla
SaviorAngelllll Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Güneş cildi mahfediyor. Kesinlikle uygulanması gereken bilgiler. 0 0 Yorumla
Ayel85 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl kullanmadığım şey kalmadı ya hala güneş görwmiyorum sıkıntı yani 0 0 Yorumla
queennisbackk Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl doğal olması çok iyi olmuş gönül rahatlığıyla kullanılabilir teşekkürler emeğine sağlık :) 0 0 Yorumla
BrightLight Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Hiç böyle takıntım yok zaten yaşımdan 10 yaş genç gösteriyorum. Biraz kırışıklık iyidir bence. :) 0 0 Yorumla
greenprofessor Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Makyaj yapmadan önce baz olarak kullandığın ürünlere dikkat et, eline sağlık. 0 0 Yorumla
Baltazar_heroo Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Ben şimdilik silver mask yapıyorum ama hayırlısı kendimi aşıcam galiba bu konuda 😄 0 0 Yorumla
Dünyambenm Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Aradığım ürün anlatıldığı kadar işe yarıyorsa süperr 0 0 Yorumla
taylan7676 Takip Et Bilge Yaş: 48 +1 yıl Em sağlık doğa bilen ve basit kendimizin uygulama yapabileceği formüller tekrar teşekkür 0 0 Yorumla
küçükabla Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Adana gibi Biyerde nemlendirici bile sürmek ölümdür yine de ellerine sağlık ♥️ 0 0 Yorumla
muratgilin-damı Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Gunesli havayla barisik degilim gun boyu evdeyim pek korumama gerek kalmiyo 0 0 Yorumla
AdanaLiii_ks Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Şu ana kadar güneş kremi kullanmadım ve pişmanım😏cilt tipime uygun varsa deneyebilirim 0 0 Yorumla
MimariuS2 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Ne diyordu şair : bedeninize iyi bakın. İçinde yaşamak zorunda oldugunuz tek yer orası. 0 0 Yorumla
cnrche Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Güneş beni fazlasıyla rahatsız ediyor. Denemeye değer. :) 0 0 Yorumla
_GölgeAdam__ Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Alkol ve sigara kullanimi ortadan kalkarsa cilde cok baski yapmaya gerek yok. 0 0 Yorumla
GorskiNef Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Gunduz reklamlarda gördüm. Sans verme ihtimalim yüksek... 0 0 Yorumla
_TuMuGu_ Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Aa bunu niye duymadım ki simdiye kadar deneyeceğim. 0 0 Yorumla
themoonlight Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl İşe yarayacak bilgiler ama makyaj kullanmıyorum ne yazıkki :) 0 0 Yorumla
Islamvatan Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Bilgi için teşekkürler dusunebilirim kalite sertifikası var mı 0 0 Yorumla
Semet Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl İşte bu konuda erkeğin sakalı konuşur abi ne güneş yanigi ne yaşlanma olur sakal iyidir bırakın 😀 0 0 Yorumla
KNN_34 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Cildinizin değerini bilin onu koruyup kollayın özellikle kadınlar ;) 0 0 Yorumla
Canımbisakinleş Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Güneşin cilde faydası olduğu kadar zararlarida var bizi bilgilendirdigin için saol 0 0 Yorumla
Richy01 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl İş gereği bazen güneşe mağruz kalıyorum denemeye değer 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
668Cevap
Kullandığım bir marka çok doğru bilgiler verilmiş teşekkürler :)
Gerçekten çok faydalı bilgiler elde ettim. Özellikle bazılarını kışın denemek istiyorum.
Çok faydalı bilgiler, okurken bile cildimde bir ferahlık hissettim :)
Elimin yapış yapış olması harici güzel bişey.
O da yıkayınca geçiyo. s
Kesinlikle güneş kremi yaz kış kullanıyorum çok beyaz bir cildim var :(
Cilt ve vucudumuza ne kadar iyi bakarsak gelecekte bize etkileri o kadar guzel olur
harika. yüreğine , emeğine sağlık arkadaşım teşekkürler
Çok sıcak suyla sık aralıklar duş almayın. O da cilt için olumsuz bir etmen.
hergünün akşamında yüzümü sabunluyorum ne bir krem ne bir bakım ürünü.
Doğal içerikli bakım ürünlerini kullanmaya dikkat ediyorum
Vücutta en önemli olan şey
Cilt bakımı çok önemli, önemli bilgiler bunlar değerlendireceğim. 😌
Günes kremi ve dogru nemlendirici gercekten cok onemli guzel bir bence olmus
Tabi ki Abdest almak! Bir derede günde beş defa yıkanan birinin üzerinde hiç kir kalır mı?
Zaten güneşin alnında ne kadar duruyoruz ki öyle yakıcı kavurucu bir sıcak olsa neyse.. eline sağlık
en önemlisi cilt egzersizi-kırışıklıklara birebir. kollajen içerikli kremler tercih edilebilir.
Faydali bir bence olmus. yalniz benim yapabildigim sadece bol su icmek ve gunes kremi kullanmak..
Hem yaşlanma karşıtı hemde güneşe karşı bence çok güzel almalıyım
Yüzü uzaylı gibi parlatmayın da gerisi pek de mühim değil
baz olarak 30 faktör üzeri güneş kremi kullanılmalı. kesinlikle işe yarıyor..
Bence bu ürünler güzel ama daha iyileri de yazılabilirdi
hep okuyorum ama uygulama sıfır sadece çocukları koruyorum gunesten
güneş ışınlarından korunmanın yolu güneşe çıkmamak😅😅😅
Kesinlikle uygulanması gereken güzel bilgi ve tavsiye niteliğinde ✌️
Krem önemli ya eskiden erkeklik yapar kullanmazdım anladım ki işe yarıyormuş.
yves rocher kremlerinde bence başarılı benim cildime cok iyi geliyor:)
Çok güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık. Benim günlük rutinim de böyle
Yazın zaten pek makyaj yapmam. Güneş kremi benim için yeterli oluyor
Bu ürünü denemek istiyorum. İşime yarayacak ve güzel birşey gibi.😊😍
Öneriler güzel. Yves Rocher ürünlerini hiç deneyimle fırsatım olmadı.
Kesinlikle doğru ve ürünler çok güzel kullanıyorum herkese tavsiye ederim...
Biz ne kadar şanslıyız ya böyle şeylere gerek duymadığımız için :D
İyileştirici etkisi yüksek ürünler bekliyoruz açıkçası.
Cildi güneşten koruyacağım diye abartıp D vitamini eksikliği yaşayan bir kadın arkadaşım var.
Hem rüzgar hem güneş beni mahvediyor. Çok kuruyor cildim.
Kadın olmak ciddi çok zor. Her gün makyaj yap temizle makyaj yap temizle çekilir şey değil.
Yaz geldi kendini korumayan çilli hatunların caddeye dökülmesi yakındır.
Yogaçok önemli bir fe duştan çıkınca soğuk suyla yüzünüzü tokatlayın
Hiç kullanmadım ama güzel bir ürüne benziyor, denemek lazım.
Güneş cildi mahfediyor. Kesinlikle uygulanması gereken bilgiler.
kullanmadığım şey kalmadı ya hala güneş görwmiyorum sıkıntı yani
doğal olması çok iyi olmuş gönül rahatlığıyla kullanılabilir teşekkürler emeğine sağlık :)
Hiç böyle takıntım yok zaten yaşımdan 10 yaş genç gösteriyorum. Biraz kırışıklık iyidir bence. :)
Makyaj yapmadan önce baz olarak kullandığın ürünlere dikkat et, eline sağlık.
Ben şimdilik silver mask yapıyorum ama hayırlısı kendimi aşıcam galiba bu konuda 😄
Aradığım ürün anlatıldığı kadar işe yarıyorsa süperr
Em sağlık doğa bilen ve basit kendimizin uygulama yapabileceği formüller tekrar teşekkür
Adana gibi Biyerde nemlendirici bile sürmek ölümdür yine de ellerine sağlık ♥️
Gunesli havayla barisik degilim gun boyu evdeyim pek korumama gerek kalmiyo
Şu ana kadar güneş kremi kullanmadım ve pişmanım😏cilt tipime uygun varsa deneyebilirim
Ne diyordu şair : bedeninize iyi bakın. İçinde yaşamak zorunda oldugunuz tek yer orası.
Güneş beni fazlasıyla rahatsız ediyor. Denemeye değer. :)
Alkol ve sigara kullanimi ortadan kalkarsa cilde cok baski yapmaya gerek yok.
Gunduz reklamlarda gördüm. Sans verme ihtimalim yüksek...
Aa bunu niye duymadım ki simdiye kadar deneyeceğim.
İşe yarayacak bilgiler ama makyaj kullanmıyorum ne yazıkki :)
Bilgi için teşekkürler dusunebilirim kalite sertifikası var mı
İşte bu konuda erkeğin sakalı konuşur abi ne güneş yanigi ne yaşlanma olur sakal iyidir bırakın 😀
Cildinizin değerini bilin onu koruyup kollayın özellikle kadınlar ;)
Güneşin cilde faydası olduğu kadar zararlarida var bizi bilgilendirdigin için saol
İş gereği bazen güneşe mağruz kalıyorum denemeye değer