Cildimizin en büyük düşmanı hava kirliliği, UV ışınları, stres gibi dış etkenler! Cildini gün boyu bu dış etkenlerden korumanın sırrını çöz; yaşlanma belirtilerine savaş aç! Aydınlık ve ışıltılı bir cildin önemini bilen KScanlar’la yorumlarda buluşmayı ve görüşlerini paylaşmayı da unutma!
1. Güneşin zararlı etkilerinden cildini korumak için güneş koruyucu kullanmadan asla evden çıkmamalısın!

2. Makyaj yapmadan önce baz olarak kullandığın ürünlerin bile yüksek güneş koruması içermesine dikkat etmelisin!

3. Gün boyu hava kirliliği, stres gibi dış etkenlerle baş etmeye çalışan cildine, silikon ve paraben içeren ürünlerle daha fazla zarar vermemelisin!

4. Doğal içerikli cilt bakım ürünleriyle, hem koruma hem onarım sağlayarak cildinin ışıltısını korumalısın!

5. Yüz yogasıyla kasları çalıştırarak, dış etkenlerle savaşan cildinin daha gergin ve canlı görünmesine destek olmalısın!

6. Ve son olarak; yaşlanma etkilerini cildinden uzaklaştırmak için koruma ve onarım sağlayan, aynı zamanda canlılık ve ışıltı veren doğru yüz kremini seçmeyi unutma!

Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları’nın Yeni Detoks Etkili 50 SPF Yüz Kremi ile hemen tanış; cildini dış etkenlerden koru! Aynı zamanda içeriğindeki ultra konsantre Afloya özü ile detoks etkisinin keyfini çıkar. #AfloyaGüneşKorumamda

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
668Cevap
Yaşlanma karşıtı egzersizleri ve çeşit çeşit kremleri kullanmaya özen gösteriyorum. Yves Rocher de denediğim onca üründen sonra memnun kaldığım ve vazgeçilmezim olan bir ürün.
Bebek gibi cildim var, yaşım 30'u geçmesine rağmen kimse 30 demez bana :). Yves Rocher bitkisel formülü ile her daim tercih ettiğim bir marka oldu. Bana güvenebilirsiniz.
Aaa benim kremim :) Özelllikle benim gibi açık tenli biriyseniz mutlaka öneririm. Sadece güneş koruması için değil, cildi ipek gibi yapıyor.
Güneş ışınları çok kötü etkiliyor cildi önlem almak lazım. Güzel bir Bence olmuş. bu kreme bir şans verebilirim.
Çok doğru bilgiler, ellerinize sağlık.
Bu maddelerin hepsini uyguluyorum gerçekten çok değerli tavsiyeler! Bunları yapınca makyaj yapma gereği duymuyorum bile doğal güzelliğin sırları. :)
Şu krem acayip ilgimi çekti, güneşten sürekli kaçtığım için vampir diye lakap takmışlardı bana. Saatte bir güneş koruyucu sürüyorum yoksa çilden suratım gözükmüyor. 😂 Hem nemlendirici hem güneş koruyucu hemde doğal diyorsunuz mucize gibi. 😍
Özellikle açık tenli bireyler hava şartlarıyla birlikte ciltlerinde onarılamaz sorunlar yaşıyorlar.
Günümüzde güzelliğin en temel kuramı olan cilt yaşlanmasını engellemek için, özellikle doğal yap ve bakımları uygulamak, bizleri bu zararlardan koruyacaktır.
Haklısınız bunlari tedbir olarak yapmalıyız ama unuttumuz şey ise herşey zihinde başlar ve biter o yüzden her şeyden önce strestten uzak pozitif bir zihin ve olabildiğince gülme fırsatını değerlendirmek lazım ki hayatta mutlu olalım mutlu olalım ki güzel bir cild sağlıklı bir vücudunuz olsun.
Normal şekilde her zaman ki banyo ve gerekli zamanda gerekli giyim tarzı.. Hiç bir şekilde kozmatik kullanmadım ve kullanmam.. Güneşte bronzlaştığımda da sorarlar ne kullanıyorsun diye.. Sadece gereken şekilde güneşlenmek cevabım.. Yalnız yüz için yeni soyulmuş salatalık kabuğu tavsiye ederim..
Bu gunes koruma sacmaligi bana hic mantikli gelmiyor. Kendimi bildim bileli gunes koruma jremi kullanmadim ve cildimde hicbir sorun yok. Ergenlikte bir kac sivilce cikti onlarin izleri var hala o ayri ama onun disinda cildim gayet iyi yani gunes korumasi olayina inanmiyorum sahsen
Annem Yves Rocherin yaşlandırma karşıtı güneş kremini kullanıyor. Aşırı memnun. Bu detoks etkili olanı merak ettim. Alayım anneciğime. 💜
Birde cağnım Rocher o ürettiğiniz çanta boyu dudak parlatıcılarına ne oldu? Hiç bir mağazanızda bulamıyorum artık 😞
Aa, negzel. Çantama atmak isterim bu ürünü işte. Bana böyle Bencelerle gelin ya 💙
Cildim 2 gün güneş görünce hemen çillenmeye başladı. Güneş kremi kullanmak istiyorum. Ancak çoğu güneş kremi yağlı bir görüntü bırakıyor. Bir yandan da cildim beslensin ve nemini kaybetmesin istiyorum. Bu ürün çok iyi görünüyor, deneyeceğim.
Güneş kremsiz çıkmıyorum net, olabildiğince az kimyasal makyaj bakım ürünlerim var temizleme sütünden toniğime nemlendiricime kadar hep doğal ve kendim hazırladığım karışımlar kullanıyorum rutin cildimin temizliğine nemine özen gösteriyorum
Piyasada o kadar çeşit var ki neyi alacağını şaşirıyor millet. Üstune artık ciltteki kücuk bir lekeyi bile dert eder oldu kızlar. Pürüzsüz olacaklar illa. Tamam kendinize bakın ama kompleksli olmayin vucudunuzu sevin.
cildimizi düzgün bir sekilde nemlendirip güzel ve saglikli bir sekilde bakim yaptigimiz sürece bence makyaja hic gerek bile kalmiyor. sahsen ben sadece özel davetler haricinde makyaj yapmiyorum. dogru bakim cok önemli bence :)
Güneş kremi ve yüz Yogası (yada yüz egzersizleri) asla yanlış olmaz.
Bakım ve cildin beslenmesi konusunda benim favorilerim;
üzüm çekirdeği yağı ve kuşburnu yağı!
Hem katkısız doğal, hem uygun, hem de süper!
Beyaz bitkiler için evet kesinlikle bakım gerekiyor. esmerlere sadece normal sütlü bademli kremler yeterlidir diye düşünüyorum.
Artık bayanlar o kadar katman katman şeyler sürüyorlarki yüzlerine bir sonraki gün makyajsız çıktığında tanıamıyorsun. ki yasanmadik şeyler değil. Bir keresinde okumuştum. Adam evleniyor sabah kalktığında karısını makyajsız görünce taniyamiyor ben seninle evlenmedim diyor ve boşanıyor.:))) aman dikkat lütfen herşeyin aşırısı zarar. .
Soda ile temizlemek, buz gezdirmek, güneşten korumak bir de nemlendirmek ve bol su tüketmek iyi geliyor. Güneşten ve şekerden uzak kalmakta önemli tabi. Faydalı teşekkürler.
Sivilcelerden kurtulma duası var çok kısa anında çözüm Google yazın çıkıyor , sebepler bir perdedir ya Şafi, şifa veren Allahtır, Ya Nur güzellik veren Allahtır. unutmayın
Yaşlanma karşıtı egzersizleri ve çeşit çeşit kremleri kullanmaya özen gösteriyorum. Yves Rocher de denediğim onca üründen sonra memnun kaldığım ve vazgeçilmezim olan bir ürün
Ben hiç makyaj yapmiyorum yuzume herhangi bir krem kullanmiyorum yuzunuzu gunde 3 4 kere yıkarsaniz yatmadan oncede yikarsaniz yuzunuz temiz kalr ilerleyen zamanlarda yuzunuzun hem daha beyazladigini hemde sivilce olusumunun engelledigini gorursunuz yuzunuzu yikadiktan sonra baskasinin kullandigi havlulari kullanmayn eger cildiniz yagli degilce yuzunuzu yikadktan snra nemlendirici surerseniz yuzunuz daha yumuşak olacaktır
Cok gulmek goz kenarlarinin kirisma sebebi. Herseyede kahkahayla gulmeyin tebessum iyidir. Yazin dekolteli gezmek cildi erken yaslandiriyir. Dogal zeytin yagi ve dogal cevre sart
Gülmicezmi ki
Güneşin etkili olduğu yaz mevsiminde saat 11-15 arasında mecbur kalmadıkça güneşe çıkmamak en etkili çözüm. Eğer çıkılacaksa koruyucu krem kullanılmalı.
Abartmaya gerek yok arada sırada krem sür beslenmeye dikkat et tamam. Sabun da önemli dove vb kurutmayan olmalı. Yoga çok etkili yaparlarsa sarkmayı kesin önler ama diğer faktörler varsa gerek kalmaz.
mğkemmelsiniz. duştan sonra temizleme köpüğü gibi işlevsel bakım malzemeleri benim siyah noktalarımı geçirme açısından çok işe yaradı. bu tarz bilgileride en kısa sürede uygulayacapım
Bu ürünü denemek istiyorum denedikten sonra tecrübelerimi bence şeklinde kaleme alabilirim emeğinize sağlık
@_-AngelOfDeath-_ canım uyelıgı yenı actıgım ıcın mesaj atamıyorum. sen bana mesaj atarmısın cok onemli birsey demem gerekiyor mutlaka demeliyim
değerli bilgiler, güneş ışınları sadece yüzü değil bütün cildimize zararlı ışınlar veriyor. mutlaka cildinizi koruyun yoksa cilt kanserine kadar gidebilirsiniz.
Güneş ışınları çok kötü etkiliyor cildi. Güneş koruyucu kremini sürmeden dışarı çıkmam. Bu ürünü araştıracağım. Belki alırım. Cildimin bakımını önemserim.
Bunlar sürekli yaptığım rutinler ama yaslanma karşıtı bir kremde hep kararsız kalıyorum , rutine bindirecegim ve bir masrafı olacağı için , etkili olsun istiyorum , biri çıkıp diğer hepsini unut ve sunu kullan desin istiyorum sanırım :)
Güneş cildi mahfediyor. Kesinlikle uygulanması gereken bilgiler.
çok haklısınız benim hep o yuzden oldu :(
gerek yok böyle şeylere, günde kaç kere yüzünü yıkayan insanlarız ki başka şeylere ihtiyaç duyuyoruz.
Kesinlikle herkesin denemesi ve dikkat etmesi gereken bilgiler.
Teşekkürler, herkes gibi; yakın zamanda bende uygulayacağım :) ^
bu kadar şeye gerek yok hem saç hem cilt için yatmadan önce saf zeytinyağı sürmeniz sorununuzu ortadan kaldıracaktır.
Ha unutmadan, çıkmadan nemlendiricimizi de sürmeyi unutmayalım :P güneş esnasında epey bir kuruyor cildimiz :D
yves roche nin ürünlerine bayılıyorum. Hem de laboratuvar testlerini hayvanlar üzerinde yapmıyorlar. Daha ne olsun
faydalı bilgiler. Ama şunu belirtmek isterim ki Güney Kore bu konularda bayağı önde. Sağlıkta gerçekten iyiler
Tabi tüm bunları sürüp dışarıda gezip tüm tozu yüzümüze topladıktan sonra akşam yatmadan temizlemek gerekiyor ☺️
Cildimize, küçükken kemik güçlendirmek için iyi gelen Güneş, yetişkin olduğumuzda cilt düşmanı oluyor. O yüzden kendimizi korumamız Şarttır Şart..
Rher gun nemlendiriyorum... Cild sagiliğimi korumaya alitorum... Zararli toz ve kirli havalardan uzak tutuyorum
Neredeyse tamamen doğal bir krem daha önce tespit edilmiş hiç bir yan etkisi olmadığı belirtiliyor araştırdım. Güvenle kullanılabilir...👍
Minyon tipli olmasam 40 olduğumda kırışık kalırdım 😃 Güneşle haşır neşir olmuşum resmen. Bir de 3. Gifteki Asyalı bir tek bana mı çekici geliyor?
Esmer de olsan mutlaka gerekli koruma faktorlerni iceren ve gunes altinda kalindigi sure tazelenecek kremler tercih edilmeli
evet bana göre erkeklerde de cilt bakımı önemli bir şey hemde çok ama tembellikten yapamıyoruz ve çok güzel bir paylaşım olmuş
Her ne kadar güneşe çok fazla maruz kalmıyor olsam da, yinede cildimi korumak için güneş koruyucu kullanıyorum.
Gunes korumasi herkes icin onemli ama ozellikle acik tenlilerr ihmal etmemek gerek 😄 emegine saglik guzel bilgiler 😉
Fondoten BB krem güneşle gerçekten çok zarar veriyor cilde güneş kremi şart cidden hep leke olur yoksa yüz
Herkes her şey bitkisele organiğe dönüyor
Evet gençler @Yves Rocher bu konuda en iyilerden.
Deneyin farkı göreceksiniz
Cilt bakımı konusunda hassasım gerçekten doğru ürün kullanımı cilt için çok önemli. Emeklerinize sağlık 😊
bilgilendirme için teşekkürler..
özellikle yazın her gün kullanıyorum..
cildimde güneş lekeleri olsun istemem.
Güneş kreminizi yaz kış sürmeyi unutmayın da ileride çeşitli cilt sorunlarıyla karşılaşmayın hadi bakalım.
Cildim yaşlanmasın diye makyaj yapmıyorum. Çok özel bir davet olursa oda çok hafif. Makyaj yapmamak bile cildi rahatlatıyor.
Beyaz tenli olduğu için yazın yüzüm fazla yanıyordu. Cildimi korumak için ne süreceğimi şaşırıyor bazen. Bunu da deneyeceğim :D
Sadece kadınlar değil, erkekler de güneşin zararlı ışınlarına karşı ciltlerini korumalı. Çok doğru noktalara değinmişsiniz.
Yüzümü sadece eşek sütlü sabun ile yıkıyorum. Gayet güzel. (Hiç tavsiye etmiyorum bıraktım. İğrenç bir kokusu var)
Bol su için spor yapın yenilenin gerisi abur cubur şekerli cips kola yemeyin.60 yaşında bile 40 yaşında gözükürsünüz yoğurt yeyin.
Güneş kremi D vitamini alımını engeller 🙄
Günün belli saatlerinde güneş tam tepede iken sürülmeli.
Kullanıp gerçekten faydası görenler var mı? Kuru ciltler için?
Güzel ürünler. Kadınların mutlaka denemesi gerekir.
Doğalsa iyi ama kimyasal maddeler içeriyorsa önermiyorum.