Asyalı ablalar bu konuda çok başarılı.. 50 yaşındaki abla, 20 yaşında gibi..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
7. Her sabah kalktığında elini yüzünü güzelce yıkamak ve güzel bir sporla cildini koruyabilirsin. Nasıl ki spor yapan birinin vücudunda sivilce olmazken spor yapmayanda vardır.
Cildi aşırı soguk ve sıcaktan korumak Bol su içmek Dengeli beslenmek Cildi nemsiz bırakmamak (cildinize uygun nemlendirici ile) Temiz tutmak Güneşe karşı korumak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güneş kremini almayı düşündüğüm, herkesin övdüğü marka. Yes.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
hepsi çok doğru ama hepsini uygulayamıyorum malesef
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Krem mükemmel böyle benceler çok yardımcı oluyor 😊😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
668Cevap
Cilt bakımı için kendimce bazı formüller geliştirdim ama, bunuda denemek isterim.
Yüz yogasını uygulamak benim icin iyi olabilir sanırım
Bende maden suyu yla yuzumu temizliyorum gercekten cok yararlı cok faydasini gordum ☺
Paraben mevzusuna çok dikkat ediyorum, bu açıdan çok çok çok iyi olmuş bu <3 hemmen alıyorum!!!
Çok güzel olmuş ellerine sağlık güneş kremi bakım yaglari mutlaka olmali yüz yogasini hic denemedim ona da bakarim artik :)
Bu markanın ürünleri gerçekten güzel. .
Ben çok gerekmedikçe güneşte ve makyaj ile dışarı çıkmayı tasvip etmiyorum
1. Güneşin zararlı etkilerinden cildini korumak için güneş koruyucu kullanmadan asla evden çıkmamalısın buna katılıyorum
çok güzel öneriler gerçekten de işe yaracaktır uymak uygulamak şart.
Hepsi önemli, birini yapıp diğerini boşvermek olmaz.
Güneş hem yararlı hem zararlı. Krem kullanmak şart.
Günlük temizlik haftalık Peeling gün aşırı nemlendirme. Doğal ürünlerle👍🏻
Çok sıcak bir şehirde yaşadığımdan yanacak pek bir yerim kalmadı
Ben bol bol su içiyorum. Suyun daha fazla yarar olduğunu düşünüyorum.
Cildimiz bizim icin cok cok degerli gunesli gunlerde mutlaka koruyucu krem surulmeli faydali bir yazi olmus 👍🏻
Doğal içerikli cilt bakım ürünleri en çok sevdiklerim
-Ek olarak nemlendirici de makyaj bazı olarak kullanılmalı cilt çok daha iyi duruyor
Yüzüm cildim pürüzsüz ama elimde baston olsa ne yazar... Önemli olan sağlıklı beslenme ve spor. Gerisi sadece gösteriş
Yüz bakımı önemi yaz sezonuda bence açıldı güneş kum deniz
Beyaz tenliyim yazdan nefret ediyorum nerdeyse.
Güneş cildimi çok yoruyor 😔😔😔
Yaz aylarında kuruyan ciltler için güzel bir tavsiye
annemin kremlerini yürütüp onları kullanan biriyim :/
Duzenli duş , pamuk orani yuksek giysiler direkt gunes isigindan korunma , stres kontrolu en onemlisi
Yüz yogasıyla kasları çalıştırarak, dış etkenlerle savaşan cildinin daha gergin ve canlı görünmesine destek olmalısın!
Kesinlikle uygulanması gereken bilgiler.
Kimyasal kullanmaya karşıyım en güzel organik olanlar
Yaz kış güneş koruyucusu kullanıyorum. Hem leke olmuyor hemde nemlendiriyor
Denemek istediğim bir üründü en yakın zamanda alacağım
çok başrlı bir yazı olmuş teşekkür ederim devamını beklerim başarılarrrrrrrrrrrr
Asyalı ablalar bu konuda çok başarılı..
50 yaşındaki abla, 20 yaşında gibi..
7. Her sabah kalktığında elini yüzünü güzelce yıkamak ve güzel bir sporla cildini koruyabilirsin. Nasıl ki spor yapan birinin vücudunda sivilce olmazken spor yapmayanda vardır.
Yaz mevsimini kullanma kılavuzu gibi bir paylaşım olmuş. Emeğe sağlık.
benımde baş belası güneş lekelerim var. emegine saglık
Cilt için bitkisel kozmetik kullanmak çok önemli bu kremi kullanabilirim
Bu maddelerin hepsini uyguluyorum gerçekten çok değerli tavsiyeler! Bunları yapınca makyaj yapma gereği duymuyorum bile doğal güzelliğin sırları.
Cildi aşırı soguk ve sıcaktan korumak
Bol su içmek
Dengeli beslenmek
Cildi nemsiz bırakmamak (cildinize uygun nemlendirici ile)
Temiz tutmak
Güneşe karşı korumak
Güneş kremini almayı düşündüğüm, herkesin övdüğü marka. Yes.
hepsi çok doğru ama hepsini uygulayamıyorum malesef
Krem mükemmel böyle benceler çok yardımcı oluyor 😊😊
Namaz kılın Allah suretinizi nurlanırsın
Allahın vermediği parlaklığı kosmetik markalar veremez
Güzel bilgilendirme için teşekkür ederiz :) ks Halkı olarak
Doğal ürünler kullanılması gerekmektedir bence en faydalı ve sağlıklısı
Güneş kremi kullanmak lazım ya da diğer koruyucu kremlerden yoksa güneş suratı rezil ediyor
Güneş cildimde sadece evrim yaratıyor.
Kumral esmer ve zenci
Cildimi korumak için bişey yapmıyorum malum sakınan göze çöp batar😉
yves rocher ürünleri çok iyi denemek istiyorum bu ürünüde.
Güneş kremi nemlendirici sürmeden dışarı çıkmıyorum
güneşte e vıtamını vardır ama cok kalmak tabı kı zararlıdır uyugulanması gerekır
Yuzu guneste kizaranlarin mutlaka kullanmasi gereken birsey
Bu önemli bilgileri doğru bir şekilde uygulanırsa çok yararlı bilgiler...
Cilt bakimi onemli gercekten guzel olmus emek verilmis bir bilgi 😉
Dogallik en guzelidir.
Bazi bayanlar makkajsiz cokdaha güzel
En güzeli doğal olmak... doğal yaşayanların ömrü daha uzun...
Yvosu duymuştum. Parfümü de çıkmış diyorlar mutlaka denicem
Eline Saglik Bu Tavsiyeleri Uygulamanizi Tavsiye Ederim Sonra Acisi Riskli
Kadının biri kırışıklık olmaması için senelerdir gülmüyormuş, ilginç...
Ben peeling yapıyorum her sabah en etkili yol o bence
Denemediğim şey kalmadı şu an soda limon karışımı deniyorum bu da ise yaramazsa cildiyenin yolunu tutarım
Hiçbir kozmetik ürün kullanmıyorum. Sadece traş losyonu yeterli oluyor. Tabi TraŞ AdamA ŞarT... Anlayana
Cilt problemi herkesin sorunu bir türlü ciddi güzel diri tutacak ürünü bulamadım tavsiyesi olan var mı?
Genelde bb nin kremlerimi kullanıyorum oda her zman değil aklıma eserse bu kremidr bundan sonra tercih edebilim neden olmasın?