AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Kadin bana gore boyle olmali bakimli kendeni ifade edebilen ozguveni yuksek
Ne demiş Rihanna bacımız; "Güzel olmak için sarışın olmana gerek yok esmersen zaten güzelsin." :D :D
Doğal güzelliğin ve gençliğin önünde hiçbişey duramaz.
ne kadar saçma ve gereksiz bence her insanı güzel kabul etmeliyiz vücudumuzla oynamak kötü gerçekten
bunlar kadın değil bunlar hala beyin damarları gelişmemiş klişe insanlar
Bence tamamen görsellik. Yani soyut bir görsellik. Pratikte karşılığı olmayan bir ölçüt.
Lindsey UZAKTAN güzel. Yakin cekim yüz barbie bebek gibi, yapmacik geldi.
Ellerine sağlık
Yanlis bu karar bunlardan dah guzelleri var sade reklam olsun
Haklısın , benim güzel kadın kriterim. Beyaz ten , güzel bir yüz hatlı bir vücut ve ince bel.
Çilli kısa saçlı (dalgalı ) kızıl, gri saçlı, kaslı (kol , hafif karın kası) vs bu kadınları daha çok beğeniyorum 😂 romantik olarak değil görünüm olarak, büyük göğüs hiç beğenmiyorum armut vücut daha hoş görünüyor..
Ayni ben yani 😂
Beyinde iş bitiyor.. zeki olanlar daha çok hoşuma gidiyor güçlü olup ciddi ilişki yaşanabiliyor.. anlayışlı oluyorlar
Bronz tenle sarı saçı hiç yakıştıramadım oldum olası. Yine de böyle güzellik algısı yaratmak biraz saçma.
Güzellik göreceli.
Ayrıca senin kriterlere vücudu sergilemek de eklenmeli.
Nada Puspita var medya onun için güzel kadın demiyor, Müslüman şarkıcı diyor. Ama orasını burasını açsaydı güzel kadın kategorisine dahil edilirdi kesin.
Adele için de kilolu olduğu için aynı durum söz konusu. Ama mesleğini icra ediyor.
Sadece güzellik yetmiyor vücudunu sergilemen ya da sunman da gerekli.
Örneğin hiç güzel değil. Medya doğruları gösteriyor herhalde boşuna değil. Ama esmer saç tercihim. :D
Daha önce şişman kadınlar revaçtaydı ama. Trendler değişiyor. Badem göz modası başladı bir de millet kestirip biçtiriyor gözlerini. İki gün sonra Japon gözü moda olsa onu yaptıracaklar. Bu mu gerçekler?
E bu önümüze sunduklarını insanlar seviyor ki medyaya yansıtıyor. Medya da günümüzün güzelliğini o olarak belirliyor. Itiraf edilmese de fazla talebi var demek ki. Ama ben ya da sen o ölçütleri sevmek zorunda da değiliz. Çoğunluğun oyu. Dediğin Japon göz mesela bana da hoş geliyor sana hoş gelmiyor. Benim gibi düşünen de senin gibi düşünen de çok var. Herkes de kendi beğenisini uyguluyor işte.
Ben medya ve iletişim öğrencisi olarak oldukça detaylıca gördüm medyanın nasıl çalıştığını derslerde. Esasında biz kendi fikrimiz olduğunu düşünüyoruz ama medyanın eşik bekçileri karar veriyor ve bilinç altımıza mesajlar gönderiyor.
Gögüs kalçası olmayan kadın değildir ama gögsü karpuz kalçası 0.5 L pet şişe büyüklüğünde olanlar da kadın tanımına pratikte girmez. Senin gögüsler silikon gibi * I wrong ha?
Göğsüm var götüm yok benim ne suçum var
Senin suçun bu benceyi okumak :) Kadını pet şişesine sokanların suçu. Kadın vajinasız totsuz gögüssüzde kadındır. Dünyada ki cahil, katil, bencil, düşüncesiz yöneticilerin düşüncesidir. Bu yüzdendir ki tv de nette reklamlarda roket gögüs
Karpuz toto çıkar. Fakat bu düşüncelerimin özü. Sırf tepki gösterdin diye yazdım. Genelde iki yürü diye seslenirdim. İnsanlar körse sen açık gözle dolaşmanın alemi yok gözünü oyar kör öküzün eli. Sonuçta istenilen: extra toro gögüs vajina köle ve petlenmiş hayvansı kadınlar... Tabi kadınlar bunu seçmese bu olmaz bu da ayrı :)
Boy uzunluğu dışında parası olan ve spor yapan herkesin sahip olabileceği şeyler. Kadın güzel tabii.
Medya için güzellik kavramı çıplaklık olsun yeterli
Bronz ten mii? Genellikle öylelere güzel olsa bile '' Poşa '' damgası vuruluyor ne kadar üzücü...
Türkiye'de öyle.
Lindsey dedigin kadına acıdım, gögüsü aşırı büyük beee sırtı agırıyordur sallanıyordur vah garibim 😁
Ben beyaz ten kızıl saçı daha çok seviyorum. Lindsay güzel ama dudaklar botoks sanırım. O kötü olmuş
sarı saç ilgimi çekmiyor artık ben sarı saçın çok gündemde olduğunuda düşünmüyorum kadınların arasında
Sokakta kafamızı nereye çevirsek sarı ama.
eskisi gibi bana denk gelmiyor
Kesinlikle katılıyorum. Bu zamana kadar ne dayatıldıysa, insanlık hep onları güzel gördü.
Paylaşın güzel ama kadını güzel bulmadım göğüsler aşırı büyük bedene göre. Doğal hali de değil bence
Çok güzel bence, emeğine sağlık 😊
Teşekkür ederim :)
Vallahi doğru. Eline sağlık.
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Dolgun göğüs , kalça ve ince bel yeterlidir... Sanırım eskiden de benzer bir beğeni söz konusuydu. Diğer özellikler olmasa da olur.
Sırık gibi olmayacak öncelikle. max 1.70 olmalı. kalça dolgun göğüsler ortalama bir büyüklükte olacak. gözler kaşlar siyah olacak. gülmeyecek ama gülümseyecek. Benim güzel ve hoş kadın tanımım.
Hiçbiri bende yok gidem de ameliyat olam
Suslu olsun kürdan gibi olsun makyajdan yüzü gozukmesin :)
Büyük göğüs ne kadar zayıf olsa da kilolu gösterir. Görümceye benziyo kfşdndldndşkdşddnkd
Uzun boy benim için ayrıcalıktır. Ben 1.73 olduğum halde 1.80 lik kadına bakarım
Yani ama o kadında 1.90 adama bakacaktır.
O kadar da emin konuşma aşkın boyu, kilosu, yaşı yoktur. Ben kendimden çok da kısa bir kıza aşık olabilirim, uzun kıza da aşık olabilirim. O da bana aşık olabilir.
Yüz değil kalça ve vücut varsa zaten erkekler tamam artık. Yüze bakmıyorlar yani.
Ona buna verip açıp gösteriyorsa medyanın gözünde güzeldir
Şaplak attınmı kadının kalçasına şlak diye ses çıkmalı. 165-170 boyunda kız 55 kilo olmalı çubuk kraker gibi olmamalı.
Estetikli memeler, estetikli dudaklar, estetikli burun bildiğin travestiye benzemiş bu..
İri göğüs zayıf kadında olmaz.
👍👍
Olsa da 45 kilo kadında D cup göğüs olamaz.
Mesela zayıf kadında koyduğun gif gibi vücudum 40 kiloyum ama aşağıdaki kadın kadar göğüslerim yok. Bu medya tamamen estetikli insan profili çiziyor. Aç kal zayıf ol ama meme, popo, dudak, yanak şişirip estetik ol ideal ol diyor. Doğallık sıfır.
Kesinlikle.
Bence güzel değil. Güzellik biraz da o alımda çalımda o bakışta gizlidir diye düşünüyorum
Bence lindsey güzel değil yapay bir güzellik göğüsleride kötü duruyor
Güzel Kadın= @GingerLady medya umrumda değil :D
Teşekkür ederim :).
Herkesin bir zevki var istediği kadar algı yaratmaya çalışılsın. Kim ne beğeniyorsa onu görecektir yine.
Testi gibi koca koca göğüsleri olan kadınları hic beğenmiyorum
Ben bu kadını biliyorum çok taş bir karı. ama beden yaşanır akıl ise sonsuzdur.
Benim kendi kriterlerim var ve ben onlari önemsiyorum ama soyle ki zayiflik konusu bende de cok onemli ne yazik ki Şu an 36-38 bedenim aneeoksiyadan ol deseler olucem, beceremiyorum.
Ben de çok beğeniyorum bu kadını. Ancak tabi ki yüzünde bir çok estetik mevcut ayrıca poposu biraz daha iyi olabilirdi. Bu kadının poposu dolgun değil...
Medyani guzel kadin kavrami su kocamaaaaaan goguslu kadinlarsa kalsib lazim degil
Gözüme tatlı gelen güzeldir , gayet görecei bir şey
Mavi göz sevmiyorum.
Sarışınlarda zeka sorunu oluyor zaten.
Bir adet kumral Türk kızı isterim.
emeğine sağlık abla 🤩🤩
Teşekkür ederim :)
rica abla 🌝
yani renkli gözler dikkatimi çeker zayıf olması da öyle oalbilir diğeri pek ilgimi çeken şeyler değil
Kadınlar xxx objesi degildir derler. Hepsi erotik. Guzellik..
Ama artık erkekler de öyle lanse ediliyor.
Olabilir. En çok yakınan siz oluyorsunuz da o yuzden
Çünkü biz medyada gördüğümüz şeyleri üzerinizde denemek istemiyoruz ama siz istiyorsunuz.
Onu medya yaratmıyo benim beynim yaratıyo. Yoksa medya herkese güzel diyo zaten
Hepsi tamam da o göğüsler nedir öyle ya yok itici bence.
(yoruma kapalı)
Kritere gerek yok herşey estetikte bitiyor😂
Göz rengi değiştirmeyide buldular
Aynen ya lens cikmasaydi bari 😞 bizim gibi doğal renkli gözlülerin anlamı kalmadı
Lens bence belli ediyor kendini. Ama renkli gözlülerde yoğunluk arttırıcı lensler kullanıyor. İnsan oğlu doyumsuz :)
Yok valla Allah renkli gözü vermiş daha niye uğraşıyım ki ben usengecim öyle şeylerle uğraşamam millet nasılda uğraşıyor anlamıyorum😂😂
😂😂😂
😂😂
hahaha kıskanca bak bence yazmış bide :D senden güzel olduğu kesin :D
Ben güzel olduğumu biliyorum. Bu bir soru değil, darısı fotoğraf koyamayanların başına.
yav he he kıskan burdaki kızları ben niye böyle deilim de sonra gel burda b. k at
ezik psiklolojisi
Oldukça güzel bir kadın olduğum genetiğimle gelen özelliklerden ve insanların devamlı estetikli muamelesi yapmasından her daim belli oldu. O yüzden bu konu tartışmaya kapalı, ille bir yerden vurmak istiyorsan konu güzellik olmasın hiç acıtmaz çünkü ;).
kedi ulaşamdığı ciğeree... o yüzden yol al sen kardeş boşver
Doğal kızıl, yeşil gözlü ve son derece fit bir kadınım. Herkesin zevki farklı olabilir ama dünyaya bir daha gelsem gene bu bedenle gelmeyi seçerim. Daha öncede dediğim gibi darısı fotoğrafını ekleme cesareti olmayanların başına ;)
benim fotoğrafımı ekleme gibi bir derdim yok hiç olmadı. çok görmek istiyosan senin için eklerim ama senin içten içe böyle kadınlara bir kin beslediğin o kadar açıkki kalın bacaklarınla mutluluklar sana
Boy kilo oranıma göre gayet fit olduğum için hatta zayıf sayıldığıma göre, benim gibi kadınlara ulaşamayınca fesatlıktan boş konuştuğun ortaya çıkıyor. Bol fesatlıklı günler sana.
Büyük göğüs iğrenç ya
40 yaş üstü köylü kadınlar gibi :/
Ne alakası var? Medya dayatmadan da büyük ve dik meme ve seksi kalçalar erkeklere hep çekici gelmiştir. Çekici değil diyen erkek erkek değildir
Evet ama 1.80 boy, bronz ten ve 0 beden olmam gibi özellikler güzellik kabul edilmiyordu değil mi?
Lindsey Pelas boydan kaybediyor.160 cm boyu var. İdeal kadın diye bir şey gerçekte yoktur. Çoğunluğun ideal kadın anlayışı vardır.
Valla balık etli dolgun olsun da, ister kütükten olsun...
Kadın dediğin düz saçlı olacak benim için. Yoksa istediği kadar vücudu güzel olsun bir anlamı yok.
Güzel kadın= GingerLady
Teşekkür ederim :)