6 sa

Bizim Ülkemizde neden bir bayram geldiğinde Şekerden çikolata, giyme Et, Peynir Zeytin gıda Fiyatları Yükselir? Bunun adı Nedir?

Tokun, aç olanın hâlinden anlama ayında... Aç daha da aç kalsın der gibi fiyatlar tavan yapar. Oruç tutma dercesine
Kurban da kesme bak et çok pahalı.

Kapıya bayramlaşmaya gelen çocuklara çikolata da verme... Çok pahalı.

Bizim Ülkemizde neden bir bayram geldiğinde Şekerden çikolata, giyme Et, Peynir Zeytin gıda Fiyatları Yükselir? Bunun adı Nedir?

Evet sıra aşureye geldi, tüm aşurelik fiyatlar tavan yapmış... Ne denilmek isteniliyor bu ülkede

Bizim Ülkemizde neden bir bayram geldiğinde Şekerden çikolata, giyme Et, Peynir Zeytin gıda Fiyatları Yükselir? Bunun adı Nedir?
Cevapla