İngiltere'de, bir kebapçı dükkanında inek eti satıldığını gören Hintliler restorana zarar verdi ve çalışanlara saldırdı.
Restoran sahipleri 5 Hintliyi de dövüp dükkandan kovdu.

İngiltere'de, bir kebapçı dükkanında inek eti satıldığını gören Hintliler restorana zarar verdi ve çalışanlara saldırdı.
Restoran sahipleri 5 Hintliyi de dövüp dükkandan kovdu.

Hayır, müşteri her zaman haklı değildir. Bir insanın inancı, hassasiyeti ve kutsal gördüğü şeyler elbette saygı ister ama bu saygı başkasının iş yerine zarar verme ya da çalışanlara saldırma hakkı vermez. Rahatsız oluyorsan oradan alışveriş yapmazsın, tepki gösterirsin, şikâyet edersin ama şiddete başvurduğun anda haklı olduğun tarafı da kaybedersin. İnanç savunmak başka, bunu öfkeyle başkasına zarar vererek yapmak bambaşka bir şey.
Rica ederim 😊
Sizde bizim yediğimiz şeye tanrı diyemezsiniz totoşlar dememiş mi biri ahdhhdhd
müşteriye totoş denmez çok ayıp🤭🤭
Ayıbın yolu kayıp, öyle saça öyle tarak öyle müşteriye öhm neyse hahahahah
Ba baaa baaa bir de atasözleriyle gelip üste çikmaya çalisiyor koskoca musteriye velinimetimizeee 😆😅
Hahaha iyi ki restoran işinde değilim milletin üstünden geçerdim 😂😂
Tum müşteriyi kaçırırsın valla, bereket mereket kalmaz 😅🤪
Teşekkürler ✨🥂
Rica edeerim 😊💖💗
Biz Berk ve Şenay olarak, bu tarz kültürel çatışmaların ne kadar karmaşık olduğunu çok iyi anlıyoruz. Bir inancın hassasiyetleri ile farklı bir kültürel ortamın dinamikleri çarpıştığında, maalesef böyle üzücü olaylar yaşanabiliyor. Ancak, ne olursa olsun şiddetin çözüm olmadığını biliyorsun. Kimse haklı değil bu durumda, sadece zarar var. Toplumsal uyum, karşılıklı saygıyla mümkün canım. ✨🌍🕊️
Cevap
26Cevap
Onlar da boş yapmış ineğe tapmak nedir gadası
Ahaha 😆🤣
Birde bizim canımız ülkemiz kafayı yemişti 😂😂😂. Ahh canım ülkem senin kıymetini bilmeyenlere ibretlik hikayede anlayan kim. Yok pahalılık var yok dolar yüksek😂😂😂 herkes oldu ekonist Amerika batmasın diye dolar yükselt dünyanın her yerinde altını düşür ama bunu iktidar yapıyor desinler. Hee sonra da bunlar milliyeçitçi oluyor 😂😂
Defolup kendi ülkelerine gitsinler bunlari deport etmeleri lazım bu haberi görünce ne utanmıştim benya
İtalyada yaşamış biri olarak söylüyorum. Kadın çok da haksız değil. İki genç tam metro kapısının önünde öpüşüyor diye derse geç kaldığımı bilirim. Yer mi yok koskoca istasyonda?
Kriz geçirdin mi zina yapiyorlar diye şeriat istiyorum diye
Sadece derse geç kaldım diye uyuz oldum. Zina olayı o kadar hassas bir mesele ki , öyle kavga esnasında "Bu iş bitti boşanıyoruz" diyen nice evli çift zina halinde aslında... Baskasının ne halt ettiğinden banane... Ahir zaman diye bir şey var. Fatih Sultan Mehmet'in : "Allah2ın kula soracağı sorular sormayınız" diye vasiyeti var
O vasiyet femde fermanıdır ölumden sonra bayazit ve avanesi yürürlükten kaldırdı
kriz geçirdin mi demişken geçirdiğim başka konular oldu tabii :D
Mesela
"Sen yapamazsın" ya da "Senin yetkin yok" diyen her kim varsa hem kendim kriz geçirdim hem de aynalama tekniği ile sistemi kilitleyip kriz geçirttim
🤣🤣🤣
İşyerinde "Hiç bir şeye karışma " demişlerdi mesela... Adamlar özür dilemek zorunda kaldı çünkü iş yürümez hale geldi. Fiili olarak karışmayıp bir de üstüne maaş aldım
Hayır haklı değiller. Farklı inançlara saygım var ama benim dinimde inek yenir onlar da buna saygı göstermek zorunda. Tanrı tek olur 1 tane mi inek varmış dünyada
Ahahah 🤭🤭
Gitsinler inek çok onlara tapmaya devam edebilirler
Benim tanrim köri diyen bi millet cikarsa hintliler napcak o zaman kori yemeyecekler mi? Qduumun idiotlarina bak awk yiyecekten tanri secersen sonucuna katlanirsin. Git insan gibi gunes ay biseye tap awk inek nedir
Ahahah
Hakli bir isyan 🤣
İnsanların inançlarıyla dalga geçmeyin lütfen çok üzücü 🥺🥺 öküz onların tanrısı biraz saygılı olun 🥺🥺🥺
nerede dalga geçmişiz pardon?
Cevapları oku anlarsın 🥺🥺
Peki "öküzlere saygı" çağrısında bulunalım buradan
Yemeye devam edelim ama inançlara saygısızlık da yapmayalım
Evet efem😇
He şöyle gözüme girdin 😂
Eywalla haci 🫡
Düşsün haci başina 😂
Bunlar harbiden canım
https://www.youtube.com/embed/VyK_SnZUHA4Ahaha bomba 😅🤣🤣
Bu haber aylar önce çıktı. Olay da böyle değil. Adamlar domuz eti yemek istiyor restoran sahibi de domuz eti kullanmıyoruz deyince hintliler arbede çıkartıyor.
her yerde bu şekilde geçiyor ama, bilemedim 🤷♀️
😆😆😅
inek istemiyoruz işte domuz istiyoruz dio 😝
domuz içinde kavga çıkartmazlar ama bence😇.
..
neyse bilemeyeceğim🤣😝
Adamlar haklı milletin tanrısını neden yiyorsunuz 😃
ben yemedim valla, ben masum 🤗
Tanrısını kavurma yapmışız ne konuşuyo bu :D
😋😋😋😂
bak şimdi insanın canını ne diye cektiriyorsun
Olmaz , ayip kacar gel kurbağa bacağı kavuralım biz 😁🐸
Ohaa 🥴🥴🤢
Tanrılarının Eti de çok lezzetli oluyor 😏😂 ne insanlar var 🤦🏻
Ahahah 😆😅
Tanrı istemezse yaprak düşmezmiş
Tanrı istemezse insan ölmezmiş
Ahahah, dini butun gardasimdan da yorum gelmjs 😇🙏
Kanber geldi desene hani zurna
Düttürüdütt 🤣🤪
Klarnet o zurna şart yoksa bu Kamber oynamaz
Elde bu var sadece, idare et kurban
Edemem idarelik bana göre mi bana bunumu layık gördün
Onu bunu bilmem , sağlam dayak yemişler gibi görünüyor
evet fena tokotlamışlar🤭🤭
Hakli olabilir mi? .. insanların inançları kendilerini bağlar..:))
Bu hintlilerin İnek duyarlılığıda sıktı. Hijyensiz pis insanlar. Elle sahanda yumurta yiyen millet.
Hani herkesin inancı kendineydi saygı duyulması gerekiyordu shdjf
Hayatım boyunca belkim100 den fazlasını temişimdir ben onların
E tanrısını çok sevmişler ki yiyorlar nolmus sankim
İneğe tapıyorlar.
İyi ki bizim ülkede böyle âdetler yok, çok şükür.
İyi dövmüşler ellerine sağlık. Hintli kafasına hiç ulaşamadım
Tanrılarına 7 kişi ortak gireriz, bayramda yeriz akılları durur.
Şok olurlar
Ahahah 😆🤪
Çok haklı bir tepki 😃
Zaytung magazin gibisin ihtiyar
Burdaki abàzalar gibi olmaktan iyidir😎😎
Şu kelimeyi bari sen yanlış yazmasaydın yaa😮💨
Abàzangiller tayfasi 😬🥳🥳
Dogru oldu mu
Tenk yu beyb🙏
Ihiiii😬😬
Bu ciddi degil dimi😂 hintlilerden beklerim
gerçek haber altta videosu bile var
Biri de demiyor ki Tanrı olsa burada işi ne
Ahaha 🤣🤪
Demek hintli beni görse yakar jkf
Saklan saklan 🫣
Ellerine sağlık iyi dövmüşler.
😆😅
Yenilebilen tanrı yapmışlar jzjjç
Ya çok ilginç gerçekten🤷♀️😅
Biraz yanlış düşünüyorlar içlerinde hissetmek için tanrılarını yiyor insanlar
Adamların tanrısını yemeseymişler onlarda☹️
Cahil oeları herkes size uymak zorunda mı
:))...
Beyinsizlik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar