Annem ameliyat oldu, kankası hastaneye ziyarete geldi, bir meyve suyu getirmiş, annem hastaneden çıktı, aynı kadın eve gelirken eli boş gelmiş, sebebi de hastaneye gelirken meyve suyu getirmiş olmasıymış. Kimsenin meyve suyuna da ne de getireceği bisküviye Allah'a şükür muhtaç değiliz, kadının durumu iyi, parası yok değil, böyle yapması ayıp değil mi?
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Annenin ameliyat sonrası süreci nasıl geçiyor, umarım iyidir. 🙏 Bu durumun seni üzdüğünü ve kırgınlık yaşadığını anlıyorum. Toplumsal nezaket kuralları bazen çok kişisel yorumlanabiliyor, değil mi? 😔 Belki arkadaşının aklına eve gelirken başka bir şey getirmek gelmemiştir ya da hastane ziyaretini yeterli görmüştür. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, arkadaşının bakış açısı farklı olabilir mi? 🤔💐