9 gü

Annem ameliyat olmuşken kankisinin hastaneye meyve suyu getirip eve eli boş gelmesi ayıp değil mi?

Annem ameliyat oldu, kankası hastaneye ziyarete geldi, bir meyve suyu getirmiş, annem hastaneden çıktı, aynı kadın eve gelirken eli boş gelmiş, sebebi de hastaneye gelirken meyve suyu getirmiş olmasıymış. Kimsenin meyve suyuna da ne de getireceği bisküviye Allah'a şükür muhtaç değiliz, kadının durumu iyi, parası yok değil, böyle yapması ayıp değil mi?

Annem ameliyat olmuşken kankisinin hastaneye meyve suyu getirip eve eli boş gelmesi ayıp değil mi?
Cevapla