Meymenetsiz hemşireyi hastanede rencide etmekle iyi yapmış mıyım?

Ciddi bir sağlık sorunum var ve bugün acile gitmek zorunda kaldım. Triajdaki hemşire, şikayetleri sordu. Annem de "karın ağrısı" dedi. Hemşire yaşı sordu bu kez, ben de annem eksik anlattığı için hızlıca düzeltmek amacıyla "bir de göğüs kafesimde ağrı var" dedim. Ama bir saniye falan sürdü bunu söylemem ve kullandığım tek cümle bu. Gayet sakin konuşuyordum. Hemşire bu kez bana, diğer söylediğim belirtiyi işaretlemeden "yaş?" diye bağırdı ve sinirli sinirli baktı. Ben de saygısız hemşireye "saygılı olun biraz, daha kibar olursanız daha iyi olur bu şekilde konuşamazsınız" dedim. Hemşire bu kez biraz şaşırdı "ne yapıyorum hanımefendi adınızı soyadını yazıyorum" dedi ama sesinde yine sinirli bir ifade vardı. Bende bayağı sinirlendim muayene bile olamadan çıktım hastaneden, verdiği dosyayı da buruşturup arkadaki koltuğa fırlattım. Tüm hastaların gözü önünde anneme, o kadını kast ederek "çıkalım şuradan beni şunlara muhatap etme" dedim. Ezikledim yani bildiğiniz. Kadın sustu bu kez, utandı biraz, beklemiyordu böyle bir tepki, tabii alışmış millete çemkirmeye. Sonra da dosyayı iptal ettirdim. Başka hastaneye gittim. İyi yapmış mıyım bu hadsize haddini bildirmekle? Herkese krallık taslıyordu, ben de biraz masum görünümlüyüm azar çekeceğini sandı. 30 bin TL parayı cebe indiriyor yaptığı tek şey gelen hastaya çemkirmek. Allah'ın görgüsüzü.

Meymenetsiz hemşireyi hastanede rencide etmekle iyi yapmış mıyım?
Cevapla