Eğitim & Kariyer Hastane stajında öğlen yattım diye hemşire bugünün sayılmayacak dedi. Hak ettim mi sizce? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Hastanede staj yapıyorum öğlen arasi saatinde gittim personel odasinda yattim geldi 1 saat biterken hemsire geldi bugunun sayilmayacak dedi Güncellemeler+1 yıl Cikarken haber vermedim zaten servisteyim diye Hastane stajında öğlen yattım diye hemşire bugünün sayılmayacak dedi. Hak ettim mi sizce? Cevapla Staj Soruları Hasta Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
ByMusty007 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Adı üstünde zaten öğle arası kimse karışamaz sana serbest zaman dilimi ister yemek yersin ister yatarsın ne garip adamlar var :) 1 0 Yorumla
S-YlLDIRlM Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yav O kim ki saymıyor Bu kadar saf olup ezdirme kendini 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Adı üstünde zaten öğle arası kimse karışamaz sana serbest zaman dilimi ister yemek yersin ister yatarsın ne garip adamlar var :)
Yav O kim ki saymıyor
Bu kadar saf olup ezdirme kendini
boş ver bir daha yapmazsın takma
Aga beee