29 gü

Kurban payını az az çok kişiye paylaştırmak mı yoksa çok verip az kişiye paylaştırmak mı güzeldir?

Ben ilk defa bu sene kendi adıma kurban kesmek nasip oldu, her zaman ailem keserdi, o yüzden fazla dikkat etmezdim bu konulara, bu sene kendim kesince kendim pay yaptım, vereceğim payı 2 kişiye pay ettim, sadece az vermek istemedim, vermişken en iyisi olsun diye çabaladım. Payı 4 kişiye pay etsem az az olacaktı, bir de çevremde kesen daha çok, kesmeyen de kendi memleketinde veren illa oluyor, verdiğim 2 kişiye pay verecek pek kişi olacağını düşünmüyorum.

Kurban payını az az çok kişiye paylaştırmak mı yoksa çok verip az kişiye paylaştırmak mı güzeldir?
Cevapla