1 ay

Trafikte kural tanımaz belediye otobüsü şoförleri neden bu kadar saygısız ve tehlikeli oluyor?

Resmen ani fren yaparak durmak zorunda kaldım, yol hakkı benim, içimden küfür etmek gelse de s****k herif yola daldı resmen çarpıyordum. Bu kadar kural bilmez olabilir mi bu varlıklar, kimisi telefonla oynar trafikte, kimisi kural tanımaz, hepsi mi böyle? Bu s***ların bir de kadınlara laf atıyorlar kural bilmiyor beceriksiz diye, bunlar ne oluyor tam olarak

Trafikte kural tanımaz belediye otobüsü şoförleri neden bu kadar saygısız ve tehlikeli oluyor?
Cevapla