Yanımdaki ablaya kullandığım duş jeli, roll on, Deodorantı ve üzerine parfümü tavsiye etsem ne olur acaba 🥹
Az kaldı bayılacağım 🥹
Az kaldı bayılacağım 🥹
Sıcak havaların başlamasıyla birlikte maalesef bu sorun baş göstermeye başlıyor. Görgü kuralları ve eğitim kesinlikle şart.
Cidden çirkin bir hal çıkıyor ortaya.. Bazen diyorum acaba kendileri hiç mi fark etmiyor kokuyu. İnsanın ne olursa olsun dikkat etmesi gerekiyor böyle şeylere. Kendisine saygısı olan biri zaten bunu yapmamalı..
Cevap
11Cevap
Uyarabilirsin. insanlar düşüncesiz ve pis
Ben maske takıyorum artık insanlar gerçekten pis hele 35 50 arası kadınlar ve erkekler iğrenç kokuyorlar zorda kalmadıkça binmiyorum taksi daha konforlu
İnsanlar iğrenç kokuyor gerçekten. Hayır hadi milleti önemsemiyorlar kendileri de mi rahatsız olmuyorlar 😷
Cerayan-i tehlikeyi vukuu, parfum siseni mabadina duhulu :)
Yani aslında kullandığın deodorantı da çok sıkıp burnumuzun direğini kırabiliyorsunuz bazen.
Bağlayıp çöpe atmak lazım kendi mekanı sonuçta
Keşke elimde bir duşa ışınlama tabancası olsa onlara sıksam bam bam bam diye 😂
Ben tavsiye etmiyorum direk döküyorum kolonya
Valla millet kafayı yemiş deliler artmış boş ver bulaşma ne yapar cebinden ne çıkarır bilemezsin
Şöyle sağlam bi balgam at 😂
Ne dersen de pis insan pistir abla 😂
kolanyayı bass çakmağıçak
Biz binmiyoruz binen düşünsün :D
Çok rahatsız edici
Kolonya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?