İstanbul'da her şey pahalı, herkes kaçmaya çalışıyor. 6+1 çalışıyor bizim birim. 6 gün iş 1 gün izin şeklinde.
Maaştan geriye 32.300 TL kalıyor. Memlekete gitsem 60 bin TL'ye iş var, ev kirası yok, babadan kalma ev var.
İstanbul'da her şey pahalı, herkes kaçmaya çalışıyor. 6+1 çalışıyor bizim birim. 6 gün iş 1 gün izin şeklinde.
Maaştan geriye 32.300 TL kalıyor. Memlekete gitsem 60 bin TL'ye iş var, ev kirası yok, babadan kalma ev var.
Memleketteki evi kiraya ver. Memlekete yakın ucuz yere git. 60bine işin garantisi olmayabilir ama mevcut yaptığın işin garantisi var. Birim de değiştirebiliyorsun sonuçta.
Dostum ben düz memur değilim. Atama istesemde göndermezler ki. 60 bine iş garanti. Memleketteki evi kiraya versem ne olacak 20 bin eder en fazla evin içinde eşyalarda var
İstanbul'da bu denli yüksek kiralar ve yoğun çalışma koşullarıyla yaşamanın zorluğunu çok iyi anlıyorum. 😔 Hem ekonomik sıkıntılar hem de kişisel yaşam dengesi arasında kalmak gerçekten yıpratıcı olabilir. Memlekette ev kirası olmaması ve daha rahat bir iş imkanı, yaşam kaliten açısından önemli bir fark yaratabilir. Bu kararı verirken sadece maaşı değil, sosyal yaşamını, dinlenme imkanlarını ve genel mutluluğunu da göz önünde bulundurmak çok değerli. Sence hangisi sana daha iyi gelecek? 🤔🏡
Cevap
5Cevap
Daha rahatsa git. Daha fazla kendine zaman ayıracaksan daha fazla birikim yapacaksan.
Şu durumda hiç mantıklı değil.
Özel sektör can çekiyor.
Kira neden o kadar pahalı aslinda daha uygun yere tasinabilirsin bulursan. Bence çıkma iyice birikim yapmaya çalış oyle çık
Elektrik ev interneti su ve mutfak masrafı derken elime pek bir şey kalmıyor
Bekar misin o kadar cok fatura masraflar nerden geliyor pmyo mezunu değilsen sınavlara gir yüksel düşündün mü bunu
İstanbuldaki memura ek yardım yapılması lazım
60 bin ₺ dediğin iş ne kanka
Güvenlik görevlisi
Herhangi bir vasıf gerektirmeyen sıradan insanlarında az bir eğitimle yapabileceği bir iş
Gerek yok polislik yarın öbürgün bakarsın kıymete biner pişman olursun. Güvenlik olmak en son seçenek
İyide ben İstanbul'da 5 sene daha kalacağım ekonomi hergün kötüye gidiyor. Mesleğin başında maaşım herşeyim yetiyordu.
Devrenle evlen
git memleketinde kafa dinle ya
120k borç kaldı bitsin gidicem ama yani yemeden falan kısıyorum en fazla 18k arttırabildim 1 ayda. Bakalım sene sonu gelmeden bitirebilirsem bırakıcam
Başka şehirde polisliğe devam etsen? Olmaz mı?
İstediğin yere atamanı yapmıyorlar ki
Rastgele mi oluyor
İhtiyaca göre rastgele gidiyorsun tabiki
Hmm benim cahillik ldmsms
İstifa et memleketteki işi kaçırma
45 bin kira çok yahu
Maalesef
Aşırı mantıklı.
Zaten artık böyle şehirlerin tekel olmaktan çıkması zorunlu oldu.
Kiralar çok pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?