Kira 2500 TL, ödemekte zorlanıyorum, maaşımdan 3000 kalıyor. Zorlanmakta haklı mıyım?

Ek iş mi yapmam gerekiyor? kalan 3000 kira harici hiç birşeye yetmez dimi? Fikirleriniz neler? Daha ucuz ev demeyin. daha ucuzu yok. Eşyasız ev demeyin eşya dizemem pahalı eşyalar. eşyalı tek oda ama eskiye yakın eski evim ve giriş katı. Zaten eşyasızların en ucuzu da 2 milyar civarı

Kira 2500 TL, ödemekte zorlanıyorum, maaşımdan 3000 kalıyor. Zorlanmakta haklı mıyım?
Cevapla