Maaşım 57bin iken kiram 14bin idi, maaşım 63bin tl oldu kira 25bine çıktı. Polis maaşı eriyor ne olacak böyle?

Kuzenimin biri Almanya'da subay oldu, bir diğeri Kanada'da polis. Yıllık maaşı 4milyon liradan biraz fazla vergileri düşünce. Ben anlamadım zam vermiyorlar sadece enflasyon oranının altında iyileştirme veriyorlar. Çocuğun okulu bu sene 600bin istedi.

Maaşım 57bin iken kiram 14bin idi, maaşım 63bin tl oldu kira 25bine çıktı. Polis maaşı eriyor ne olacak böyle?
Cevapla