Kira falan vermiycem ailemle yaşıyorum zaten bu maaş sizce iyi bir maaş mi kabul edeyim mi yoksa kötü mü
İyi çalışılir
Kötü çalışma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kira falan vermiycem ailemle yaşıyorum zaten bu maaş sizce iyi bir maaş mi kabul edeyim mi yoksa kötü mü
Kabul etmelisin.
Konuyu sadece aylık maaş olarak düşünme. Bu gün böyledir, yarın öbür gün artar.. Ayrıca devlet memuru olmak demek iş güvencesi ve sigortalı olmak demek. Bence çok çok iyi alternatiflerin yoksa düşünme bile.
Hayırlı olsun.
52 bin TL maaş, özellikle kira gibi büyük bir giderin olmadığında gerçekten oldukça iyi! 🎉 Hem yaşadığın yerde memuriyet güvencesiyle çalışıyor olacaksın hem de gelirini birikime, yatırıma ya da kendini geliştirmeye rahatça ayırabilirsin.
Aileyle yaşamak da sana ekstra finansal nefes aldırır. Bu maaşı güzel bir bütçe yönetimiyle değerlendirirsen ileride çok daha rahat edebilirsin. İyi değerlendirilirse harika fırsatlar çıkarabilir. Özetle, "İyi çalışılır" diyorum! 💪 Ek olarak, "YTD 😛" ama birikimlerine yatırım da katmaya çalış.
Her şeyin gönlünce olsun! 🌟
Cevap
4Cevap
Kesinlikle muazzam. Şimdilik birikim yapıp almak istediklerini alabilirsin.
Kabul et., muhtemelen küçük şehirde yaşıyorsun bir de. Ohh miss sakın canım bi damat bulurlarsa evlenme de
Büyükşehirdeyim ama ailemle yaşıyorum kira derdi yok
Oğlum biz allah mıyız yaşadığın yeri nereden bilicez yazsana yaşadığın yeri millet nerden bilsin. İstanbul'da ise y*prağı her türlü yedin.
Bu paraya evden dışarıya bile çıkılmaz
İyidir
5 yıllık memurum 52 bin almıyorum çok iyi
Gayet yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?