Kendi yaşadığım yere memur olarak atandım aylık 52bin maaş iyi midir sizce?

Kira falan vermiycem ailemle yaşıyorum zaten bu maaş sizce iyi bir maaş mi kabul edeyim mi yoksa kötü mü

İyi çalışılir
Kötü çalışma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendi yaşadığım yere memur olarak atandım aylık 52bin maaş iyi midir sizce?
Cevapla