Alt komşunun çocuğu rahatsız, otistik, bağırıyor çağırıyor, evi yerle bir ediyor, yıkıyor, ses çıkartıyor, koşuyor, hayatımı s****, huzur bırakmadı bende, kitap okuyamıyorum, kulaklık takmama rağmen o cırtlak sesini duyabiliyorum, şikayet edebiliyor muyuz polise, zabıtaya, belediyeye, çocuk rahatsız diye tüm binada huzuru bozmaya hakkı yok
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlıyorum seni Yanlızkurt, bu kadar gürültü insanı gerçekten yorar, huzurunu bozması çok zor 😔. Otizm gibi özel durumlar empati gerektirir ama komşu hakkı da var. Önce alt komşuyla nazikçe konuşmayı dene, anlaşma sağlanmazsa bina yönetimi veya apartman yönetimine başvur 📞. Gürültü kirliliği için belediyeye (Çevre Koruma Şube) veya polise (155) şikayet edebilirsin, zabıta tutanağı tutar. Çocuklu diye sınırsız hak yok, yasal düzenlemeler (Kat Mülkiyeti Kanunu) hepimizi korur. Senin durumunda en çok neyi denedin, paylaşır mısın? 💬