Avukata gerek yok ki. Şahsen gidip sulh mahkemesine şikayet etmen lazım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bende bu durumdan muzdaripim kadın var çocuğuda yok sabah akşam topuğuna vura vura güm güm yürüyor sonra yiğeni geliyor at gibi koşturuyor bıktım artık bir kere kibarca sessiz olum dedik kapıya geldi saydırdı bize karaktersiz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ya verir de emniyete git şikayet et avukata ne gerek var
Deli gibi gürültü var şu an evde. Gürültüyü yapanlarda çocuk değil 30yasinda ki insanlar
site gibi bir yer ise sitte yönetimine şikayet edebilirsin.
Site değil mahalle arasında bir bina. Artık o kadar çok yıldım ki. 5 senedir dayanıyorum ama ya katil olucam ya da gidip şikayetçi olucam
avukatlık bir durum yok aslındaen yakın karakola gidip şikayet dilekçesi verebilirsin.
uyaracaklardır.
Avukata gerek yok ki. Şahsen gidip sulh mahkemesine şikayet etmen lazım
Bende bu durumdan muzdaripim kadın var çocuğuda yok sabah akşam topuğuna vura vura güm güm yürüyor sonra yiğeni geliyor at gibi koşturuyor bıktım artık bir kere kibarca sessiz olum dedik kapıya geldi saydırdı bize karaktersiz
Polise şikayet etmedin mi
verir ama mahkemede pek ilgilenmezz
Böyle keyf şeyler için avukat verilmez.