Geceleri gürültü yapan ergen komşu çocuğu için şikayet etsem haksız mı olurum, bebeğim var ne yapmalıyım 😕?

kaç kere annesiyle konuştum gece ses yapmasın diye ergen falan diyor o ergende benimki ne peki bebek bu senin çocuğunun ergenliğini biz çekmek zorunda mıyız ergende sessiz oynayamıyor mu ergen olunca dokunulmazlığı mı oluyor ben anlamıyorum bebekle bir mi bu bebeğin gece uyuması lazım ve senin oğlun yüzünden uyuyamıyor bu bahane mi sizce yarın bir gün seninki de ergen olacak o zaman anlayacaksın diyor onunkiler bebek olmadan Ergen oldu galiba o bebekken ister miydi acaba tepesinde bir Ergenin ses yapmasını aynı yoldan geçmiş olmasına rağmen beni anlamak yerine mağdur olan benim benden anlayış bekliyor değişik bir kafa şekli ve savunma mekanizması var sizce ne yapmalıyım kim haklı burada?

Geceleri gürültü yapan ergen komşu çocuğu için şikayet etsem haksız mı olurum, bebeğim var ne yapmalıyım 😕?
Cevapla