2 ay

İran bu kadar ülkeyi vururken NATO üyesi Türkiye’yi neden vurmadı, ne özelliğimiz var?

İran mollaları çok tehlikeli katil

BAE Katar Kuveyt ve Arabistan'ı yaktılar yıktılar (onlar savaşmadığı halde) bu canavarlar Katar'ın tatlı su arıtma sistemini dahi vurdu

Türkiye'ye 4. kez füze attılar

Bu ülkeleri vuran Türkiye'yi neden yok etmesin

Din kardeşi demeyin komik geliyor

NATO vs umrunda değil bence İran'ın?

Bu kadar ülkeyi vuran bizi neden vurmasın?

Güncellemeler
2 ay
Bu Katil mollalar kendi halkını öldürüyor
Sizi neden öldürmesin?
İran bu kadar ülkeyi vururken NATO üyesi Türkiye’yi neden vurmadı, ne özelliğimiz var?
Cevapla