2 ay

İran neden Körfez ülkelerini vururken NATO üyesi Türkiye’ye dokunmuyor, bizi koruyan ne var?

İran

Arabistan Katar Kuveyt BAE ülkelerini yerle bir etti

Sonuçta bu insanlar savaşa girmedi

Su arıtma tesislerini ve insanlarını öldürdü

Türkiye'ye gelen bu 4. füze İran'dan gelmiyor diyor herkes ama

Onları vuran neden bizi vurmasın?

Özelliğimiz ne? Hem NATO'dayız hem şeriat değiliz

Kadınların hepsi türbanlı değil

İran bizi zaten kâfir olarak görmüyor mu?

Güncellemeler
2 ay
Türban yüzünden kendi halkını bile öldürenler
Türkiye yi neden vurmasın gerçekten mantığını anlamaya çalışıyorum?
İran neden Körfez ülkelerini vururken NATO üyesi Türkiye’ye dokunmuyor, bizi koruyan ne var?
Cevapla