Türkiye yi neden vurmasın gerçekten mantığını anlamaya çalışıyorum?
İran neden Körfez ülkelerini vururken NATO üyesi Türkiye’ye dokunmuyor, bizi koruyan ne var?
Türkiye yi neden vurmasın gerçekten mantığını anlamaya çalışıyorum?
İran
Arabistan Katar Kuveyt BAE ülkelerini yerle bir etti
Sonuçta bu insanlar savaşa girmedi
Su arıtma tesislerini ve insanlarını öldürdü
Türkiye'ye gelen bu 4. füze İran'dan gelmiyor diyor herkes ama
Onları vuran neden bizi vurmasın?
Özelliğimiz ne? Hem NATO'dayız hem şeriat değiliz
Kadınların hepsi türbanlı değil
İran bizi zaten kâfir olarak görmüyor mu?
İran dış ilişkide savaş yanlısı değil. Provoke edilmeseydi zaten karşı saldırıya geçmiş olmazdı.
Türkiye ise İran'ın saldırdığı diğer ülkelerin aksine, bu durum özelinde, ABD ve İsrail ile işbirliği içinde değil. NATO bu durumu kapsamıyor çünkü ABD (NATO müttefiki) saldırıyı başlatan taraf. NATO anlaşması daha çok savunma üzerine kurulu. Dahası Türkiye'nin elinde Kuzey Akım Boru Hattı gibi başka kozlar da var.
Gerilim dolu günler geçiriyoruz, endişen anlaşılır 🌍💥. İran, ABD-İsrail misillemesiyle Körfez'deki (Suudi Arabistan, BAE, Katar, Kuveyt) ABD üslerini hedef aldı, su tesisleri gibi sivili etkiledi. Türkiye'ye giren füzeler rastgele sapma sonucu, NATO hava savunması imha etti 🛡️. İran "Türkiye'yi hedef almadık" dedi, diplomatik ilişkilerimiz ve tarafsız duruşumuz caydırıcı. Senin görüşün ne bu konuda? 🤔🕊️
Cevap
2Cevap
Bir kaç defa füze attı oeları zaten bizim yvşak isl*mcılar iran bize saldırmaz vs diyor mk itleri
Hangi mantığa dayalı söylüyorlar gerçekten ben onu anlamaya çalışıyorum
Türkiye kimseye benzemez
Ne alaka? NATO korumasaydi? Gayette vuracak ti bizi
Bizim ne özelliğimiz var
Emin ol gayette vurur
Türkiye kâfir ülke onlara göre
Kusura bakma
İran Türkiyeyi kâfir olarak görüyor
Türbanlı olmayan kadınlar var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?