2 ay

Türkiye'de erkeklere zorunlu askerlik neden bu kadar adaletsiz ve esnek degil?

Yunanistan ve Azerbaycan gibi ülkelerde aynı evde bir erkek yapmışsa öteki askerlikten muaf oluyor. İsrail'de, Amerika'da, Arabistan'da yüksek dereceli memur gibi maaş veriliyor. Türkiye'de zenginler, yoksullar aynı miktarda bedel ödüyor. Bu miktar bile adaletli görünmüyor. Gücü yetmeyen mecburen gitmek zorunda kalıyor.

Türkiyede erkeklere zorunlu askerlik neden bu kadar adaletsiz ve esnek degil?
Askerlere en yüksek memur gibi maaş ödenmelidir
Bedelli askerlik yapanlar hayat boyu askere gitmeme vergisi ödemelidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye'de erkeklere zorunlu askerlik neden bu kadar adaletsiz ve esnek degil?
Cevapla