Türkiyedeki erkekler hayata neden gec atiliyor?

Merhaba,

nedense cogu türkiyede olanlar daha dogrusu arkadas cevremde tanidigim erkekler calismiyor, 7/24 oyun basinda ve amacsiz yasayan tipler. Coguda 30 dogru gidiyor yas olarak 26-29 civarlarindalar. Neden böyle yasiyorlar hicmi hayalleri yok ya da ugraslari böyle hayat yasanirmi?
Türkiyedeki erkekler hayata neden gec atiliyor?
Cevapla