Türkiyede erkekler neden zavallı?

Ben almanya da büyüdüm. Türkiyede yaşıyorum 6 yıldır avrupa da birçok ülkeye gittim aylarca kaldım hiç bir ülkede böyle erkeklere ras gelmedim ben türküm lafım türklüğe değil hatta yasını almıs türk erkekleri gayet saygılı ve kibar fakat 30 yasında bir adamlar bile 12 yaşında ergen erkek gibi davranıyor. Bana farklı geliyor kızlara davranışlar çok kötü türkiye de yaşayan kültürünü almış yetişmiş kızlar konuşunca tanıdıkca çok kibar olgun erkekleri tam aksine immature yani bu durum cinsel birşey yaşamadığından değil çünkü biri bana böyle söylemişti. Arkadaşlar erkeklerin olduğu gibi buna kadınlarında ihtiyacı var ama türkiyede yaşayan kadınlar sizin gibi davranmıyor. Kadınları kullanıyorlar oynuyorlar arkalarından kötü konusuyorlar kadınlara davranışlarıyla düşünceler aynı değil bu yanlış değil mi? Benim erkek arkadaşlarım bile türk sevgililerini kandırıyor? Yurtdışında kaldim yaşadım orda da hiç yaşamamiş insanlar var sizin gibi degil türk olmaktan gurur duyarım. Kadın demiyorum erkeklere bunlar!
Güncellemeler
+1 yıl
benim abim var almanya dabüyüdük buraya geldik abim de der bunu kötü demiyorum demiyoruz ben türklügüme gurur duyuyorum sonsuz sevgi saygı ama türk erkekleri çok kötü gerçekten arkadaş bile olunmuyor
Türkiyede erkekler neden zavallı?
Cevapla