kimle çıkmaya başlasam hep kafede 30 40 liralık menü söylüyor hiç lüKS mekana götürmüyor hediye almıyor altında arabası falan yok bu erkekler neden böyle ya biz nerden bulcaz zengini
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Siz ne yiyip ne içip giriyorsunuz bu siteye ben anlamıyorum ki..
Zengin birini arayacağına zengin olmaya çalış o hâlde, 30 liralık menünü başkasına ödetme ihtiyacı duymazsın belki o zaman.
Fakiri küçük görme boşuna zen gin in de seninle işi olmaz vajinana göğsüne güvenme bir tek sen de yok senin gibi bir k. ancığa nasıl bakıyorlar acaba onu merak ediyoru m ben yüzüne bile tükürmem senin
Bence de zengin yok. Arabası olmayan erkekle sevgili olmak istemem. Burda sana e*kort vs muamelesi yapanlar da zoruna gittiği için yapıyor😂 kadın olsalar o karakterleriyle daha fazla sey isterlerdi emin ol
Yav sen kimsin ki çıplaklığına bu kadar değer biçiyorsun. Onun bunun parasıyla var olabilen parazitsiniz
Değen insanla 450-500 liralık yemek de yerim, bir gecede 4000 lira da bırakırım. Sen değmiyorsan ben ne yapayım
Demekki sen hep fakir erkekleri çekici gördün takıldın onlarla düşün zengin bir çocuk çıktı karşına ona ne verebilirsin peki
Sen ondan da fakirsin demek ki 30 liralık menüyü başkasına ısmarlatacak kadar :)
Zengin arıyorsan ve yoksa kendin zengin ol? Sen niye zengin değilsin? 😁
Niye senin paran yok mu? Seni bir erkek ne için paralı yere götürsün ki
Kendi paranı kazan kendi paranı ye escort olursan her türlü muameleye razı olmalısın
Dubai'ye git bir kaç arap bul kendine sorunun çözülür
Şu saçma ergen troller yüzünden siteden soğuyor insan
Zengin parasıyla fakir karısıyla oynarmış napcan zengini
türk kızlarının tek vasfı cinsel organı olduğunu biz yüzünüze vuruyomuyuz
Bu çok iyiydi işte
hayat pahalı burada kalkıp zaten 150 200 vermek akılsızlıktır çok istersen git milletvekili bul evlen
emine buluta sorup geliyorum... soramıyorum ya boğazı kesilmiş. du bi de münevver karabuluta sorayım... hadi ya onu da kafasını gövdesinden ayırmışlar. türk kızları neden sürekli ölüyor? şule çete çakmaya gidecektim bakın onu da skip atmışlar resmen
Yürü git kendi parani kazan allahin gerizekali eziği
Gel almanyaya burdada hepimiz zenginiz ama yinede türkiyeyi kiskaniyaaah
Abi merhaba gerçekten Almanya da mi yaşıyorsunuz?
@pinokyo_burunlum22 evet
Abi ileride Almanya da dil eğitimi almak istiyorum ve orada bir ise girmek (okumak istediğim bölüm halkla ilişkiler ve tanıtım) dil eğitimini orada nasıl alabilirim ve istediğim bölümde ileride iş bulabilirmiyim
@pinokyo_burunlum22 burada öyle seyler aramıyorlar kanka yani iliskiler tanitim falan
Peki dil eğitimini nasıl alabilirim
@pinokyo_burunlum22 Bi App var tam hatırlamıyorum ismini ama yükleyebilirsin orda tüm dileri cok güzel öğrenirsin almanca zor genelde google a yaz App'in ismi cikar yok iyi bir uygulama
Benim okulda almanca ortalamam 98 idi ingilizceyi bir tülü anlamıyorum ama Almanca kolay geldi bana 😂bence dil öğrenmek gibisi yok
@pinokyo_burunlum22 konus bakim biraz 😂 Fällt dir deutsch wirklich leichter als englisch? 😂
Ja ich denke deutsch ist einfacher
Umarım doğru kurmuşum dur cümleyi
@pinokyo_burunlum22 evet dogru google translator kullanmadin inshallan :D
😉sadece bir kaç kelimeye baktım yalan yok oda ilk kelimeydi
Abi bize okulda zaten kolay şeyler öğretildi ich bin...
Wer bist du
Das auto vb şeyler 🙁 ama dilimi geliştirmeyi çok isterim
@pinokyo_burunlum22 Halbuki Ja kelimesi en kolay kelimesi :D
@pinokyo_burunlum22 bizdede ingilizceyi öyle öğrettiler sjsjsj how are you hello falan bende 1-2 sene almanyada yasa geliştirirsin bende 1 sene new york a gitmiştim ingilizcemi öyle geliştirdim
bence*
Abi peki dil eğitim i için Almanya ya gelsem bana ne kadar a patlar
Tahmini olarak
@pinokyo_burunlum22 1 ay eğitim 280-400 euro oluyor yani tl olarak 2800-4000 lira 1 ay tabi yetmez yani 15-20 bin lira tutar en az
Peki faydası olurmu abi orada bir kursa yazilmam mi gerek pek bilgim yok bu konuda kusura bakmayın sizide rahatsız ettim gece gece
Hatta bayram dan sonra pasaport çıkarıcam kendime
@pinokyo_burunlum22 valla yalan söylemiyim hic bilgim yok burda dogdum icin hic kursa falan gitmedim
Çok teşekkür ederim abi baya bir bilgi verdin bana son birşey daha sorucam diyelim ileride dil öğrenmek için geldim Almanya ya bana orada Türkler yardımcı olurmu acaba 😂😂😂 dimbizdak ortada kalmayalım dil bilmeden
Hangi acidan yardim?
Dil öğretme konsunda abi şimdi oradakiler de türk bende türkçe iletişim kurarsam nasıl öğrenirim😅
Bazilari olur ama genelde burdakiler kendi dertleriyle mesgullar 😂
En iyisi en iyi bildiğim şeyi yapmak o da burnumun dikine gidip dil bilmeden Almanya ya dil öğrenmeye gitmek olucak sanırım
Evet bence en iyi secenek
Çok teşekkür ederim abi her soruma cevap verdiğin için umarım her bir günün çok güzel geçer gerçekten bana çok yardımcı oldunuz
Sagol seninde :)
Kişinin çalışmaması veya şanslı olmaması. Ülkenin durumu da etken tabi. Ama insanları fakir diye kötü görmemeliyiz.
Hayat musterek esitlik diyorsunuz Sen ode ne olmus
Hahahahahahaha eskort var sitede, yaslayın dostlar
zengin erkek bulursan seni terk etmez
Sen neden fakirsin sen götür lüKS yere erkeği😀
Zengin arama, zengin olmaya çalış.
Zengin seni ne yapsın onu de bi
Ayyyy canım kıyamam sana ben
Senin cebinde 5 kuruş yok lüks diyon siz vampiesiniz
Sen o zenginliğe degiyorsan gel burdayım.
Zengin seni niye tercih etsin
Kıyamam. Şükret sana ödetmemişler
Sülükten hiçbir farkın yok.
senin gbilere sakso bile çektirmem
İsrafı ne çok seviyorsunuz
Senin var herhalde
Turk kızları neden salaksa ondan.
Senin neyin var kenar mahalle paçozu?
Yazık kafana
az yede kendi yediğinin parasını öde
Kıyamam 😄
Sana çok bile onlar
Zihniyete bak
Zenginin varoşla ne işi olsun
burda bence çok dolanma burdan zor :/
Gecelik ne kadar istiyorsun? 2000 yeter mi?
Nerede oturuyorsun
Para para para
Sen zengin ol
Zengine metres
Şeymayı ara :)
Eee ne yapalım yani
Devlet