Belki de gerçek güç, yaşadıkların seni dönüştürdüğünde ve bugün olduğun kişiyi kendi ellerinle inşa ettiğinde ortaya çıkar… ya da hâlâ arıyorsundur. ✨🖤”

Belki de gerçek güç, yaşadıkların seni dönüştürdüğünde ve bugün olduğun kişiyi kendi ellerinle inşa ettiğinde ortaya çıkar… ya da hâlâ arıyorsundur. ✨🖤”

Güçlü olmak maddi olarak da manevi olarak da anlam taşır. Zengin bir ailenin çocuğuysanız doğuştan belli statüde üstünlük hissederek yaşarsınız. Manevi değerler dışında elde edemeyeceğiniz hiç bir şey yoktur. Fakat bu sizi ömür boyu mutlu eder mi bu bilinmez.
Diğer yandan manevi duyguları güçlü ancak hayatı birebir mücadele ile geçen bir kesim insanlarda vardır ki, onlara bakınca tanıyınca evet ya bu insan gerçekten feleğin çemberinden geçmiş başına ne gelmişse her şeye rağmen hayata dört elle sarılmış dersiniz.
Güzel bir noktaya değindiniz maddi güç ⚡ kadar manevi güç de çok önemli ve insanı ayakta tutan güçü kendi içinden alır bir insan. Öte yandan feleğin çemberinden geçmiş ama hâlâ duruşu güçlü çünkü hayatın sert yüzü ona bazı şeyleri öğretmiştir. O yüzden insanca yaşamanın değerinin daha çok bilincinde olarak hayata tutunuyor. 💁✨
Hayat sahnesinde herkesin İyi, Kötü, Çirkin bir rolü vardır; Drama rölünü Ana karateri Her zaman kadındır...
Ben Şahsen...
8 Mart Kadınlar Günü’nü bir kutlama olarak görmüyorum!
Bu tarih, kadınların HALEN! insanlık tarihi boyunca maruz kaldığı zulmün, eşitsizliğin ve haksızlıkların karşılığını HENÜZ KAZMAMAMIŞ olduğunu da hatırlatan bir günüdür.
O yüzden 8 Mart Bir kutlama bir tebrik günü değildir!!!
Bugün aslında Kadın Adına Umutlarını Kaybetmeleri Adına... Dünyanın birçok yerinde hâlâ devam eden adaletsizliğin hatırlatma ve onların haklarını kazanmaları adına umut verme günüdür.
Çünkü zulüm tamamen bitmeden, yapılan kutlamalar yalnızca Timsahın göz yaşındaki vicdanları teselli eden birer ritüelden ibaret kalır.
Adalet⚖ hiçbir zaman olmadı. Önemli olan acı ve adaletsizlik karşısında kadının dik duruşudur. ✌✨
Doğuştan gelen bir fıtrat var bu net birde hayatın bizi olğunlaştırması ben buna pişmek diyorum, insan hayatta yaşadığı her şeyden ders çıkartabilir, çok akıllı insan ise cevresin ve insanların hayatından ders çıkartır bu bile bir nevi empati, hep kötü şeylerden ders çıkartıyoruz, peki ya iyi güzel olan şeylerden neden ders almıyoruz, çünkü düşünmüyoruz, kötüsü iyisi ile olgunlaşabilir tecrübe kazanabilir pişebilir bir insan sonuc biz sadece düşünmüyoruz, hepimiz hayattaki yaşanmışlıklarla şekil alıyoruz doğa yaşam bize biz istemeden şekil veriyor ve biz buna sadece tecrübe güç diyoruz
Evet deneyim rota oluşturuyor çünkü
Bana göre güçlü kadın içindeki temel iradeyi hayatın sunduğu her deneyimle birleştiren kendini sürekli yeniden inşa eden ve her seferinde daha bilinçli bir kararlılıkla ayağa kalkan bir öznedir. 8 Mart işte bu inşa sürecinin bu emeğin ve o sarsılmaz duruşun en somut simgesidir diyebilirim. 8 Mart dünya kadınlar günü kutlu olsun.
Evet yaşanmışlık yön verir hayata. Bunu gerçekleştirmek için farkındalık eşiği güçlü olmalı. Kadınlar günümüz kutlu olsun🌸🙂
8 Mart’ın ruhuna çok yakışan bir soru sormuşsun ✨🖤 Bana kalırsa güçlü kadın biraz potansiyelle doğar ama asıl şekillenmesini hayat verir. Yaşadığın haksızlıklar, kırıldığın yerler, yeniden ayağa kalkışların seni dönüştürür. Güç çoğu zaman “mecbur kaldığında” keşfettiğin bir yanındır 💪🌿
Sen kendi hayatına baktığında, seni en çok hangi deneyim güçlendirdi? Doğuştan gelen mi ağır basıyor yoksa öğrendiklerin mi? 🌸
Hayatın var olan gizil güçleri açığa çıkarıp şekillendirmesi bence bir heykeltraş titizliğinde.. .✨
Cevap
37Cevap
Güçlü bir kadın hayatın getirdiği tecrübeler, zorluklar ve mücadeleler neticesinde şekillenir; yani fikrimce güçlü doğulmaz, lakin zamanla güçlü
olunabilir tabii ki genetik özellikleri de hepten reddetmiyorum.
Bence kanka güç yetisi var dediğin gibi ama hayat o gücü açığa çıkarıyor yaşadıklarımız bizi güncelleyip en iyi versiyona ulaşmamızı sağlıyor. ✨🥳
Fabrikadan kurşun kalem olarak çıkar bir kadın. Hayat onu açtıkça sivri hale getirir. Kimileri tükenir kimileri ise hayata karşı dimdik durur
Çok doğru ☑ kendine yaslanan dik durur ben ikinci kısımdayım gibi. 🎗✨🕵♀️
Evet sfff
Kimse doğuştan güçlü olmaz. sonradan insan yaşadıklarıyla tatlı acı tecrübesiyle bunu öğrenir. bazen zor yoldan öğrenmek gerekiyor. kadın erkek fark etmiyor
Yaşadıklarımız yön ↔ verip yönümüzü bulmamızı sağlıyor barış ve rotamız gücümüz burdan oluşuyor. Zor koşullarla başa çıkmak ardından hayata sarılmak daha güçlü. ✨🤏🧚♀️
bence hayat onu güçlü yapar
Bu günü kutlamak doğru mu? bence üzülüp onlar için ağıt yakmak gerekir
1857 yılında ABD’deki New York City’de bir tekstil fabrikasında çalışan kadın işçiler kötü çalışma koşullarını protesto etmek için greve çıktı.
Kadınlar daha iyi maaş,
daha kısa çalışma saatleri,
daha iyi şartlar istiyordu.
Greve müdahale sırasında işçilerin bulunduğu fabrikanın kapıları kilitlendi. Ardından fabrikada yangın çıktı ve içeride kalan birçok işçi kaçamadı.
Haksızlık karşısında dik duruş yönünde hep bu tarz olaylar oluyor şimdi de öyle kadını erkeği olarak var bu cezaevine göndermek. Eziyet zulüm. Yanlarına kalmasın
Benim gözümde her insan kadın erkek güçlüdür önemli olan kişinin kendine olan güveni ve yanında duran kişilerin ona inanmasıdır.
Erkeğin ve kadının güçlü oldugu farklı konular vardır kadın ev işinde çok iyiken erkek değildir erkek inşaat konusunda çok iyiken kadın değildir demek istediğim her insan her cins kendi alanında güçlüdür.
Evet zaten bu yadsınamaz
Yaşama ilk başlarken ki gen birleşimlerinin de etkisi var tabii ki. Her bebeğin bile güçlü olma isteği vardır. İki bebek oyuncaklarla oynarken birbirlerinin elinden oyuncağı çekiştirmeleri gibi. Bu gün güçlü isek çevremizin, içinde bulunduğumuz olayların ve sorunları çözme biçimimizin etkilediği, geçmiş günlerin yaşanmışlıklarına borluyuz.
Şunu biliyorum. Yarın bu günden daha güçlü olacağım.
Genetiksel faktörler de var evet onu çevre şekillendiriyor güzel anlatmışsın bebişleri
Güçlü bir kadın genelde doğuştan değil, daha çok hayatın öğrettikleriyle oluşur. İnsan yaşadığı zorluklar, hayal kırıklıkları ve sorumluluklar sayesinde zamanla daha dayanıklı, sabırlı ve güçlü olmayı öğrenir. Bazı insanların karakteri doğuştan daha dirençli olabilir, ancak gerçek güç çoğu zaman deneyimlerle, hatalarla ve hayata karşı tekrar ayağa kalkmayı öğrenmekle gelişir. Bu yüzden birçok güçlü insanın arkasında genellikle onları olgunlaştıran bir yaşam hikâyesi vardır.
Çok doğru ve biliyor musun yaşam itici bir güç ⚡ değişim yönünde. Bazı olaylar olmalı, bazı yollar yürünmeli şu anki bizi üzen gelişmelere borçluyuz. Her şey olması gerektiği gibi. ✨👌
Güç, herkes için yaşadıkça oluşan bir şeydir. İnsan yaşadıklarından ders çıkardıkça güçlenir, doşuştan güçlü olmak için aşırı zengin bir ailede doğmak lazım. Kadın olmayı becerebilen, kadınlığını kullanarak üstünlük kurmaya çalışmayan, Atatürk'ün bahsettiği "omuzlarda yükselmeye layık" olan her kadının kadınlar günü kutlu olsun.
Üstünlük kurmaya çalışmamalı. Ve hiçbir kimse kaderini çevredeki insanların davranışlarına göre değerlendirme çabasına girişmemeli, değerli birine olduğuna inanan kimse çevreyle değer biçmiyor gücünü yansıtıyor belki de ✨kadınlar gününüz kutlu olsun🙂✨
Günümüz yazmışım çevirmiş 😄
Her kadın yaşadığı coğrafyanın yüzünü taşır. Coğrafyanın içinde hüzünlü nehirler aktığı gibi coşkulu nehirler de akar. Hayata nereden mücadele etmek gerektiğini tamamen o zaman anlar. Karanlığı bertaraf edip aydınlığa doğru giden her yolculukta kadınların mücadelesi yatar.
Evet çok güzel anlattınız ✨coğrafya bir kaderdir ve kader harekete geçenleri sever fırtına ve ayaz onu dönüştürür çünkü. Sonra nehirlere ve vadilere sığmaz ✨ çok güzel görsel de teşekkür ederim aynen öyle 🤏✨
Rica ederim. Senin anlatımın da harikulade hocam umarım kadın şiddetinin ve cinayetin olmadığı bir dünyaya uyanırız. Kadın her iklim, her millette aynı duygulara sahip diğer yarımızın yok oluşuna tanık olmak istemiyorum. Neşet Ertaş'ın güzel sözüyle kadınlar insandır, biz insanoğlu..🌹
Teşekkürler dillimi beğenmene sevindim benimki biraz da mesleksel galiba. ✨ 🙏🏻 evet şiddet umarım eksilir Dünya'da kadın da erkeğin bir yarısı aslında güzel bir düşünce 💭 🤏o yüzden onun yok oluşu sizi de üzer. Neşet ertaş a Katılıyorum şu yönden ; çünkü erkeği dünyaya getiren ona yön ↔gösteren yine bir kadındır 🙂
Edebiyatı temsil eden herkes zengin niteliğe sahip gözümde artık kalmadı güzel dil ve söylemler bizler bile içimizde eksilir olmuşuz. Ve Nazım Hikmet'tin o güzelim sözlerini hatırlayalım.. ✅
Ve kadınlar
bizim kadınlarımız:
korkunç ve mübarek elleri
ince, küçük çeneleri, kocaman gözleriyle
anamız, avradımız, yarimiz..
Çok güzel ⭐ ben de severim bu şiiri. ✨ben de öyle düşünüyorum edebiyatla ilgilenen herkes kalite kokar 🤏✨🎗
Kesinlikle 🌺🌺
Bence güçlü bir kadın doğmuyor, hayat onu yavaş yavaş güçlü yapıyor. Yaşadıkları, sabrettiği şeyler, ayağa kalkmak zorunda kaldığı anlar insanı bambaşka birine dönüştürüyor. Bazı kadınlar sessizdir ama içlerinde koca bir mücadele taşırlar. O yüzden bana göre güç biraz da hayata rağmen dimdik kalabilmektir.
Kendi içinde verdiğin savaşta galip çıkmak çok anlamlı bir duruş bence. Bence her şeyi içte çözüme kavuştururmak sert fırtınalara rağmen 🏰 gibi durmak çok değerli. Bazen sen kapıyı açmak istersin ama anahtarı göremezsin hayat seni kapıyı açmaya iter. Kişiliği yoğuran da hayat bir bakıma ancak bu güç zaten içimizde ✨ bunu hissetmeliyiz. ✌
Güçlü bir kadın veya erkek doğmaz biz çevremizin etkilerine göre büyür ve gelişiriz. Zor bir hayat güçlü bir kadın çıkarır. Ne kadar psikolojik anlamda güçlü olur bilemem ama o tarz kadınlar daha güçlü oluyor.
Kadınlar gününüz kutlu olsun bu arada
Aslında insanlar bazı yetilerle Dünya'ya gelir ; iyilik, adalet ⚖ güç ⚡kavramları ise bunlardan bazıları. Ancak hangilerini su yüzeyine çıkarmak istiyorsak onu çıkarıp kişiliğimizin bir parçası haline getiriyoruz. Bazen bu istemsizce gerçekleşiyor bazen de hayatın dayatması seni güçlü yapmaya itiyor bence.✨ çok teşekkür ederim 🧚♀️🙏🏻
Güzel bir yorum olmuş benimki aslında yüzeysel ve ülkemiz şartlarında hepimizin başına gelen olaylardan kısa bir özet. Sizin yorumumuz daha kavramsal olmuş 🖐️🖐️🖐️
Estağfurullah sizin yorumunuz da gayet iyi. Beğendim ben onu da. 💁✨
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
İkiside doğduğun evde başlar hayatın içinde acı tatlı yoğrulur hamurunda her imtihan da ayrı tanırsın kendini ağrı, acı dayanıklılığını ögrenir pişersin sabır ve güçle ya da erken pes eder yerinde sayarsın
Kadınlar günümüz kutlu olsun çiçeğim 💃💐💞
Doğduğun ev kaderin ilk hayatı orada tecrübe ediyorsun. Hayatın içinde her şey var evet önemli olan kendini bulmak, gücünü fark etmek. ✨🤏🙂 Senin de kadınlar günün kutlu olsun bitanem 💖🌸😇
Teşekkürler canım benim seviliyorsun musmutlu pazarlar 🧚♀️😇💞
Sen de seviliyorsun tatlım mutlu pazarlar dilerim ben de 🙂🌸💖
Kırmızı şarabım benim dikkat et kendine🤗🙏🧚♀️
Sen de kırmızı şarap 🍷 mı güzel hitap : ) ) 💓
Eee çok kuğu bir vücut ve su gibi bir ten maşallah ki kırmızı şarap misali saçlar 💃🍷❣️
Ya ne güzel iltifatlar sensin kuğu gibi olan 🙂❤❤
Az bile balım teşekkürler o senin güzel bakan gözlerin ❣️❣️
Ricalar şekerim ❤🧚♀️🌸
Kadın var oldukça tecrübe edindikce güçlenir , bu onun seçimi değildir aslında güçlü olmak zorunda bırakılir.
Bu arada 8 Mart Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun çiçeğim 🌹 🌷 korkusuzca gezdigimiz güzel bir dünya olsun inşallah 🙏
Evet kesinlikle öyle canım. Hayatın dramasına rağmen akışta kalmak. Kendime yaslanmak belki de en doğrusu çünkü bana kalırsa kendine yaslanan dik durur.✨
Evet, en çok ihtiyacımız olan şey ✨Senin de dünya kadınlar gününü kutlarım canım benim 🌼🌼💓
Kendine yaslanmak*
Kesinlikle öyle 👍 çok teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Rica ediyorum şekerim her zaman. ❤🧚♀️ : )
😘💖🌹
Bence nasıl bir ailede doğduğun, yetiştirilme tarzın senin geleceğinin nasıl olacağına öyle bir yansıyor ki. Kötülükler, kayıplar, duygusal şiddet her zaman insanları yıpratıyor.
Evet yetiştirilme tarzı önemli ama her şeyden önce kişinin kendini geliştirmesi çok daha önemli. Mesela ben ailemden bakış açısı olarak çok farklıyım. Bazen kültür çatışması yaşıyoruz.
Güçlü bir kadın hayatta kendi aldığı kararlar ve yaptığı şeylerle oluşur çünkü her kadın güçlü olamıyor bazıları ise olmak istemiyor basit yolları seçiyor
Her kadın aynı değil işte maalesef 🙂
Evet ancak kendini taşıyabilen bir kadın kolayca değerlerini yıkıp geçmez kendine karşı öz saygısı ve duruşu vardır. ✨
Hayat bazilarina hiçbir şeyi öğretemiyor
Her gün kocasindan dayak yiyen polise gidemeyen kadinlar var hayat onlara öğretememiş mi yani?
Güçlü dogulur diyorum
Cesaret belki tehdit edilmeleri. Öyle düşünüyorum. 🕵
Gece uyurken penisine kaynar su dökmek çok mu zor?
Kimse kimseyi dövemez
Dayak yemeyi normallestiriyorlar
Tabi ki zor değil ancak o adam için kadın ceza yememeli. 😂
Hanimefendiiii kadin ceza yemesin diye dayak mi yesin
Hiçbir erkek hicbir kadina vuramaz her kadin karşı ciksaydi
Ayrica yanlisikla kaynar suyu dökmek de mantikli adamim diye gezemesin ortalıkta
Dayak yemesin ancak cesaret gösterip eşini şikayet etsin ya da tavrını ortaya bıraksın. Kadın adama boyun eğmek zorunda değil. Gücünü keşfetsin. ✨🕵
Evet oturup aglamasin çözüm üretsin
Benim anne annem dedemi dövmüstü güçlü kadindi helal olsun
Evet ağlamalı hahah iyiymiş
Ağlamamalı *
Anne annem değil anneannem
Tdk görmesin
Kadınlar içsel gücün tek sembolüdür
Evet içten gelir çevreyle şekillenir. Kadınlar günümüz kutlu olsun ✨🌸
Ülkede dağdan inmiş hayvanlar bitmediği sürece yakalarlarsa bu hayvanlar tımar edilmediği sürece hayat öğretir.
Çok doğru ✅
Herkesin doğuştan gelen bir karakteri vardır bazılarının daha güçlüdür ama hayatta yaşanılan şeyler onları daha güçlü yapar
Evet daha çok kamçılar hatta çok doğru ✨
Soru vesilesiyle senin de dünya kadınlar günün kutlu olsun
Çok teşekkür ederim 🙏🏻🙂✨
Rica ederim :)
Mücadele ruhu ruhumda vardır. Hayat sadece o ruhu ortaya çıkarıyor. Kimseye muhtaç kalmadığında anlıyorsun gücünü
Evet aynen öyle oluyor 💁
Hem güçlü doğulur hem hayat güçlü olmayı öğretir. Kimi kadında ikisi bir arada olur kimi kadın ise sadece hayatın derslerinden öğrenir
Evet, mesela ikisi olduğuna inanıyorum ben kendime dayanarak 🌸🙂
Önce kadın anne karnında belki olur. O özellikle doğar. Sonra kadınlık yaşamsal ogretilerle devam ettirilir
Yaşam yoğurur anlam yükler ✨
Yaşamı anlamak içinde önce iyi bir öğretici sonra da anlayacak kadar iyi ogrenici olmak lazım. Yoksa hayat sonduruyor
Deniz seni boğmuyorsa anlaki sana yüzme öğretiyordur
✅Evet
Karakterinde de olur. Zamanla yaşadıklarıyla güçlenir
Evet var olan o yetiyi potansiyeli açığa çıkarmak. Kadının içinde güçte var zayıflık da önemli olan hangisini açığa çıkarmak istediği ✨🤏
Güçlü doğulur her kadın güçlü olmak zorundadır. Tüm güçlü kadınların günü kutlu olsun.😇💐
Kadınlar gününüz kutlu olsun✨ 🌸💓
hayat öğretir 1 kadının güçlü doğma ihtimalı benim kadın olma ihtimalim ile aynı yani 0
Hayat var olan gücü şekillendirir ✨ 🙂 gücüne güç katar bazen de seni dönüştürür 🔃.
Teşekkürler içimden geldi yazdım dfg
İkiside mümkündür. Dünya garıbayani gününüz kutlu olsun 🥳😂
Teşekkürler garıbayanı günü ne 😄
Her kız prenses doğar bencr hayat şartları insanı güçlü yapar
Evet Her kız prenses doğar ancak hayat onu kraliçeye 👸👑 dönüştürür. ✨
Aynen🌺🥳
🌸💓
Hayat şartları ve yaşanmışlıklar olgunlaştırır kadını
Evet öyle oluyor doğru ✅✨
Hayat öğretiyor
Kesinlikle 👌 hayat şekillendirir
Hayat ve yaşanılan tecrübeler öğretir 👍
Kesinlikle
İyi de olsa , kötü de olsa ; tecrübe tecrübedir..
Tabi ki o deneyim hayat şekillendirme yönünde birer kılavuz bence
Kesinlikle 🙏
Hayat öğretiyor yaşanmışlıklar güç katıyor
Evet✨
Kadından kadına değişiyor o ula
Elbette 💁
Hayat öğretir
Evet potansiyelini hayat su yüzüne çıkarır 👌✨
Hayat öğretir bunu güçlü birisi olarak doğulmaz
Hayat şekillendirir✨ 🎈
her ikisi de olabilir bence
Bence de ✨🎈
Dünya karılar gününüz kutlu olsun
Kadın sdf teşekkürler 🙏🏻😇
8 Mart kadınlar gününüz kutlu olsun
Teşekkürler✨🧚♀️
Bence hayat öğretir.
Evet
Bu arada 8 Mart Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun. 🌸
Teşekkürler🙏🙇 🙂
Rica ederim. 😊
Hayat öğretir elbette
Kesinlikle hayattır şekillendirip yoğuran. ✨
Dünya 8mart kadınlar gününüz kutlu olsun
Teşekkürler 🙏🏻✨
Güçlü olunur.
Bence de ✨👌
Hayat...
Evet ✨
İkisi bir arada.
Bence de çevre baskın olsa da ikisi de hakim 🤏
Güçlü olunur
Evet güç içimizde ✨✌
Hayat öğretir
Evet şekillendirir ✨
Erkekler öğretir
Doğru kısmen dfg
Bence hayat öğretir
Doğulur, ama hayat onları şekillendirir.
İkisi de olabilir ama genelde hayat öğretir
Hayat öğretir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?