3 ay

Hani Batı çok ilerici, yenilikçi, akılcıydı bu ne o zaman?

Hani Batı çok ilerici, yenilikçi, akılcıydı bu ne o zaman?

Yüzyıllarca Ortadoğu, Batılılarca radikal dinci, kökten dinci, akıl dışı olmakla suçladılar. Rasyonel olmamakla suçladılar. Bugün bütün Batı dünyası güya çok akılcı, çok liberal olan, aklın bilimin temsili olan o Batı medeniyeti İsrail'in uydurma kitabındaki vaat edilmiş topraklar için sebepsiz yere İran'a saldırıyor. Hatta bütün Avrupa Hristiyan devletleri haçlı ordusu mantığıyla İran'a saldırmaya çağırıyor. Yetmezmiş gibi Oval Ofis'te dualı ayin yapıyor. Bu neyin kafası arkadaş? Yıl 2026 olmuş bu nasıl bir karanlık zihniyet ürünüdür? Bunun bir adım sonrası cadı diye yaşlı kadınları kiliseye yaktırmaktır. Hani en laik en seküler sizdiniz? Sekülerliğin laikliğin ne kadar önemli olduğunu gördünüz mü? Ulan İran'da bile bizde bile mecliste dualı ayin yapılmadı. İsrail diyor ki vaat edilen topraklarımız var. Kim vaat etti size oraları diyorsun tanrı diyor :D :D :D :D :D :D Tanrının varlığı nereden belli? O kitabı tanrının yazdığı ne belli? Oraları size nasıl vaat etti de oralarda şimdi Müslümanları yaşatıyor o tanrı? Bu yaşadıklarımız din konusunun ne kadar büyük bir silah olduğunu ve şüpheyle yaklaşılması gerektiğini ortaya koyuyor.

Güncellemeler
3 ay
Bizim insanlarda genel olarak okuduğunu anlamama sorunu var valla. Kimi kalkmış ülkemiz içinde insanların sağcı muhafazakar olmasıyla ilgili yorum yapmış kimi kalkmış Batıyı örnek almaktan bahsetmiş kimi de olayı benim dinsizliğime bağlamış. Ben de Türkçe yazıyorum Türkçe anadile sahip olanlar okuyor soruyu ama yanlış anlıyor. Ya da benle kafa buluyorlar. Dediğimi anlayan bir tek Alperdi.
Hani Batı çok ilerici, yenilikçi, akılcıydı bu ne o zaman?
Cevapla