3 ay

Erdoğan’ın İran açıklamalarına katılıyor musunuz, sizce Türkiye ne yapmalı?

Çoğu yorumlarda şunu gördüm yine kınadı sadece. Erdoğan'ı desteklemiyorum fakat pardon da ne yapmasını bekliyorsunuz? Topyekûn savaşa katılıp ülkenin bombardımana girmesini ailelerinizin perişan olmasını mı. Diğer ülkeler ne yapıyor acaba özellikle büyük devletler Rusya, Çin kınamaktan öte kimsenin bir şey yaptığı yok. Herkes kendi ülkesindeki insanı durduk yere savaşa sokmak istemez.

Erdoğan’ın İran açıklamalarına katılıyor musunuz, sizce Türkiye ne yapmalı?
Cevapla