İran'ın nükleer gücü mü Amerika'nınki mi Türkiye için bir tehdittir?

Sabah haberlerine bakıyorum. İran'ın nükleer gücünden bahsediyorlar. Bunun Amerika'ya terk edilmesi diyorlar. İran'ın nükleer gücü Türkiye için tehdit midir? İran bence Amerika'ya göre Türkiye'nin daha kolay anlaşabileceği bir ülke. Birlikte birbirinin ekonomisini destekleyebilir. Birlikte üretim yapıp birbirine satabilirler. Bizim enerji ihtiyacımız var. Amerika bize de ekonomik ve silahlar, mühimmat konusunda ambargo uyguluyor. Biz hâlâ nükleer saflaştırma yapamadık ama İran yaptı. Onlarla bunu başarabilirdik. Amerika bize ek ambargolar yapacak ama halka bakarsan Amerika'nın 0R05PUSU olduğumuz şu dönemlerde yine yoksuluz açız geçinemiyoruz. Bari ülke çıkarları yüzünden ilkeli duruş için bunu çekerdik.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
4 ay
Ulan bu Akpli siyasal islamcılar ne kadar da Amerikan-İsrail Yaprağı sever çıktılar ya. Ulan zamanında Gılışdaroğlu Amerika'da bir burgercide fazladan 1 aaat kaldı diye Amerikan uşağı ilan edenler, Rahmetli Ecevitib ABD başkanı yanında boyu kısa kaldı yaşlı diye hafif eğik durmasını Amerigan uşaklığı diyenler bugün ABD bigger dick'inin önünde Nicki Minaj olmuş twerk atıyor. 🤣🤣🤣
İran'ın nükleer gücü mü Amerika'nınki mi Türkiye için bir tehdittir?
Cevapla