3 ay

Laiklerin, Afganistan'ı aşağılaması komik değil mi?

Ülkede cinayet, hırsızlık, ihanet, taciz, gasp, kadına şiddet hat safhada, davalar en ölü 2-3 yılda sonuçlanıyor, suçlulara ceza yok, içeri giren ceza çekmeden çıkıyor. Üstelik bunlara hiçbir önlem alınmıyor ama çıkıp Afganistan'ı eleştirecek yüzleri var. Üstelik laiklerin örnek gösterdiği Avrupa ülkelerinde durum daha felaket 😆

Siyasal İslam, ampüllerin eseri diyenler onlar da laik, İslam değiller 😆

Laiklerin, Afganistan'ı aşağılaması komik değil mi?
Cevapla