Afganistan gericilikte sinir tanımaması hakkında ne dusunuyorsunuz?

Kısa bir özet geçeyim... aşırı radikal şeriatçı Taliban yönetime geçtiğinden beri

-Kadinlar ilkokula kadar eğitim görüyor

-Kadinlar kamusal alanda işe alınmıyor

-Kadinlar yüzünü elini gözünü tamamen örten örtüleri olmadan dışarı çıkamıyor

-Kadinlar evden çıkmaması hatta evlerindede pencereye yaklasmamalarini yasakladılar

-Erkekler sakla bırakmak zorunda

-Haberlerde bir ara TV ve antenleri kirdiklarina dair görüntüler var

Ve en sonunda interneti tamamen yasakladılar... uzaya cikildigi şu dönemde

Afganistan gericilikte sinir tanımaması hakkında ne dusunuyorsunuz?
Cevapla