Hani iblis ve siyonistler yeryüzüne hakimdi? afganistana diz çöktüremediler? neremizle gülüyoruz?

abd babaları zamanında afganistana girdi ama diğer ülkelere dayattıkları demokrasiyi ve sömürü sistemini getiremediler elleri boş çıktılar :D o da yetmezmiş gibi dünyayla bağını kopardı adamlar interneti yasaklayarak. bence yasaklama kararı çok yerinde olmuş en azından toplumun yozlaşma hızı düşer dünyanın geri kalanından izole edilerek.

Hani iblis ve siyonistler yeryüzüne hakimdi? afganistana diz çöktüremediler? neremizle gülüyoruz?
Cevapla