Orada yaşayan (tabi buna yaşamak denirse) Türkler kadar acılı neden değiliz? Tecavüz edilen, hakları alınan, sindirilen, bastırılan, susturulan, dövülen, işkenceler edilen yine bizim ırkımız soydaşımız dindaşımız değil mi? Biz ne kadar türksek onlar dano kadar Türk değil mi?
Hani Türk'ün kanı yerde kalmazdı? Yıllardır Çin'in zulmünden nasıl bu kadar habersiz kaldık da Temu'dur Xiaomi'dir kullandık durduk? Bu onlara yapılan bir ihanet değil midir? Onları her gün bıkmadan usanmadan gündeme getirip insanlara ayağa kalkın, zulme ortak olmayın Doğu Türkistan için bir şeyler yapın dememiz gerekmez mi?
Hani özgürlük savunucusu, adalet terazisiydik?
Bu videoyu izlemeden yorum yapmayın. En azından neler yaşamışlar bir perde olsun bilgimiz olsun.

Çin'in kanı sustuğunuz sürece size de bulaşacak
En azından bunu yapalım bari! Buradan olsun instagramdan olsun insanlara hatırlatalım. Bunları anlatalım.
Sorumun ruhunu da bırakayım sözlerim yetersiz kalırsa bu marş tamamlasın sözümün eksiğini
Kızıl Çin'in zumüne ortaksınız sustuğunuz sürece! Ona göre öfkenizi bastırın ya da konuşturun.
"Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır."
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer