Neden Doğu Türkistan'ı magazin kadar konuşmuyoruz?

Orada yaşayan (tabi buna yaşamak denirse) Türkler kadar acılı neden değiliz? Tecavüz edilen, hakları alınan, sindirilen, bastırılan, susturulan, dövülen, işkenceler edilen yine bizim ırkımız soydaşımız dindaşımız değil mi? Biz ne kadar türksek onlar dano kadar Türk değil mi?

Hani Türk'ün kanı yerde kalmazdı? Yıllardır Çin'in zulmünden nasıl bu kadar habersiz kaldık da Temu'dur Xiaomi'dir kullandık durduk? Bu onlara yapılan bir ihanet değil midir? Onları her gün bıkmadan usanmadan gündeme getirip insanlara ayağa kalkın, zulme ortak olmayın Doğu Türkistan için bir şeyler yapın dememiz gerekmez mi?

Hani özgürlük savunucusu, adalet terazisiydik?

Bu videoyu izlemeden yorum yapmayın. En azından neler yaşamışlar bir perde olsun bilgimiz olsun.

Mazlumların ahı iki alemde de yakanda olacak soysuz çin!
Mazlumların ah'ı iki alemde de yakanda olacak soysuz çin!

Çin'in kanı sustuğunuz sürece size de bulaşacak
En azından bunu yapalım bari! Buradan olsun instagramdan olsun insanlara hatırlatalım. Bunları anlatalım.

Sorumun ruhunu da bırakayım sözlerim yetersiz kalırsa bu marş tamamlasın sözümün eksiğini

Kızıl Çin'in zumüne ortaksınız sustuğunuz sürece! Ona göre öfkenizi bastırın ya da konuşturun.

"Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır."

#monplue

Neden Doğu Türkistan'ı magazin kadar konuşmuyoruz?
Cevapla