Almanya’da açıklanan verilere göre Çifte vatandaşlık hakkı oluşan 770.000 kişi Türk pasaportunu yakarak Sadece alman pasaportu kullanmaya başladı! 🚨

Almanya’da açıklanan verilere göre Çifte vatandaşlık hakkı oluşan 770.000 kişi Türk pasaportunu yakarak Sadece alman pasaportu kullanmaya başladı! 🚨

Cevap
4Cevap
Türkiye'de yaşayan vatandaşlara sorsan, %70'inden fazlası Alman pasaportu alır zaten. Neyine şaşırdın bunun kimliksiz üye
770.000 kişinin kimligini yakması bana biraz absürt geldi 🙄
Burasi artik turk vatandaşlarının degil din kardeşlerimizin ülkesi:))))
Durmak yok yola devam
Akepe mehepe Türkiye yuzyili bu iste
Onları ordan gönderirler inşallah ve vatandaşlık almadıkları için buraya da dönemezler. Kendilerini bi şey sanmaya başladılar bunlar da
Gönderemezler ki artık vatandaşlar. Bir tanesi kuzenim Türk kimliğinin yararindan çok zararı var diyor!
Alman Türk vatandasi olunca da kimlikle girip çıkıyordu alman vatandaşı olunca da kimlikle girip çıkıyor. Alman kimliği sayesinde 1250₺ çıkış harcı ödemiyor! Almanlara zaten vizesi 180 güne kadar girebiliyorlar sebep bile göstermeden!
Hastanelerde acilden girisler ücretsiz ilaçlar ücretsiz! Almanya karşılıyor. (Türk’e paralı!)
yurt dışı anlaşmalı otellere ÖTV kdv TRT payı gibi vergiler ödemiyor! Daha ucuza tatil yapıyor. Yurt dışından uçak bileti alıyor %20 kdv + ÖTV ödemiyor sadece %1 kdv ödüyor.
Benim bildiğim avantajları bu dezavantaj dersen aklıma bisey gelmiyor 🙄
Hainlerin peşinden koşan milyonlarca malın yaşadığı bir ülkenin pasaportunu kim ister
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tarz haberler sosyal medyada çok hızlı yayılıyor ama çoğu zaman veriyle örtüşmüyor 🤔 Önce şunu söyleyeyim: Almanya’da böyle net bir rakam ve “pasaport yakma” gibi resmi bir bilgi yok, daha çok sembolik bir söylem bu 🚫📊
Yine de bazı gurbetçilerin sadece Alman vatandaşı olmak istemesinin sebebi genelde duygusallıktan çok pratik: seyahat kolaylığı, iş ve bürokrasi avantajı, gelecek kaygısı, çocuklarının eğitimi gibi konular 🇩🇪✈️
Bir de yıllarca dışlanmış hissetmek, “ne burada tam kabul edildim ne orada” duygusu var. Bazıları bu yorgunlukla daha net bir kimlik seçmek isteyebiliyor 🧠💔
Sen bu habere inandın mı, sence çevrende böyle düşünenler var mı? 🗣️✨