3 ay

Kıbrıslı Türkler neden Türkiyelilerle evlenmek istemiyor, vatandaşlık için mi kullanılıyorlar?

Vatandaşlık almak için kullanılıyorlar. Benim de bir tarafım Kıbrıslı, anlıyorum onları; adaya gelenlerin çoğu Kıbrıs'ın dokusuna zarar veriyorlar. Ben Türkiye'de yaşıyorum, Kıbrıs vatandaşıyım. Kadın, oğlunun vatandaş olması için bana yaklaştı. Bir kadın, yüz vermedim soğuk davrandım. Benim evim var Türkiye'de, orada yaşıyorum zaten. Benim burada yaşamaya niyetim yok, vatandaşlığımı giriş çıkışlarda kullanıyorum dedim. Gel memur yapalım, sınava gir diyor. Oğlum benim özelde dedi. Ne uyanıklar. Ben evlenmek ve çocuk sahibi olmak istemiyorum, kısıtlanmaya gelemiyorum ve çalışmak istemiyorum deyince. Vazgeçti 😁😁 dedi ki, seni 45 yaşında göreceğim, sen soğuksun, hayattan bezmişsin dedi. Dedim sizin bakış açınız dedim. Kıbrıslı Türkler gerçekten evlenmemekte haklı. 😁😁

Kıbrıslı Türkler neden Türkiyelilerle evlenmek istemiyor, vatandaşlık için mi kullanılıyorlar?
Cevapla