Almanya, hollanda kanada, amerika gibi ulkelerde yasayan vatandaslarimiz orada da bir turk bulup evleniyor neden? Turk milleti birbirini sevmiyor. Turk erkekleri turk kizlarini asagilayip duruyor. Turk kizlari biraz da erkeklere karsilik olarak dusunuyorum bunu bizimkilerde turk erkeklerine benzer davranislari gosteriyor.
Avrupali ya da yabanci kiz/erkek istegi ve hayranligi var ulkemizde. Oralarda olup yasayipta hollandali, alman kiz/erkekle evlenmek yerine neden turkle evlenmeyi tercih ediyorlar? Oralardan evlenen var ama daha az. Bu kadar yabanci hayranligi olan bir millet neden o yabanci ulkelerdeki yercihi turk kizi/erkegi oluyor? benim gozlemledigim ya ordan ya da turkiyeden biriyle evleniyorlar. O yabanci kadinlar ya da erkekler beklendigi gibi cikmiyor mu nedir burada olay?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer